Wednesday, November 28, 2012

Dimineata devreme

Buna dimineata!

Cum cafeaua de dimineata ma inspira intotdeauna, am zis sa scriu un pic si aici.

Treaba cu calendarul pentru postari este foarte buna. Desi imi mintea mea aveam unul elaborat si super atragator, ieri m-am pus si am facut ceva de mana, super simplu, fara inflorituri. Am notat in mare cam ce as vrea sa fac aici, ajutandu-ma mult de o lista mai veche cu vreo 50 de subiecte pe care as putea sa le abordez. De dimineata cand m-am asezat la calculator am zis: azi despre ce voi scrie azi (cu golul din cap de rigoare)? Dar mi-am amintit de calendar, m-am uitat pe el si totul s-a limpezit. Tot multumita planificarii acesteia ieri am reusit sa scriu doua postari : una despre experienta mea cu gradinaritul  si una despre cum am personalizat o rochie mai anosta.

In alta ordine de idei, am reusit sa fac o pagina cu "despre mine" si am mai updatat pagina de Facebook a acestui blog care poate fi gasita aici.

Recent am redescoperit Pinterest-ul si imi place tare mult. Risti sa casti ochii si acolo un pic degeaba, dar sunt enorm de multe idei care poti fi puse in practica, ceea ce am de gand sa fac cat de curand. Sunt multe activitati legate de sarbatorile de iarna simple si realizabile. Mi-a placut in mod deosebit ideea aceasta:


Azi voi mai scrie despre cateva lucruri distincte, sper sa reusesc pana diseara.

Zi frumoasa tuturor!

No comments:

Post a Comment