Wednesday, November 28, 2012

Rochie personalizata

Postarea aceasta as putea-o include la mai multe categorii. Am decis ca martea sa fiu ziua lucrului de mana, indiferent ce forma ar avea el. Dar de ce zic ca proiectul de azi poate fi inclus in mai multe categorii? Pentru ca am dat viata unui lucru mai vechi, apoi ca implica lucrul de mana si a treia oara pentru ca e un proiect care ma asteapta cuminte inca din... vara (si vreau sa fac si o categorie separata pentru aceste proiecte incepute si neterminate!).

Deci... cum sa ducem un lucru nefinalizat la capat, sa dam viata unui obiect vestimentar mai anost/vechi si totodata sa avem si lucru de mana? Hmm... adaugand niste nasturasi la o rochie simpla.

Asta vara imi cumparasem o rochie mai pe gustul meu. Croiala simpla, lungime medie, material natural (in) cu dublura (nu-mi plac fustele si rochiile care in lumina zilei lasa sa se vada picioarele pe sub material), culoarea cam... trista, dar am luat-o. Dupa o vreme nu stiu cum m-am gandit ca ar veni frumos pe linia decolteului niste nasturasi. Am scos rochia din sifonier, am pus-o in maldarul cu "to-do" si a ramas acolo pana m-a apucat pe mine harnicia si i-am ales niste nasturasi acum multa vreme. Apoi a mai stat cateva saptamani la rand cu nasturii pe ea, cu acul si ata, adunand praf si regrete :).

Asa ca aseara am luat-o si m-am pus pe cusut. Rezultatul e frumos, nu am reusit sa cos decat pe o parte nasturii si de dimineata ma gandeam ca arata foarte bine si asa, dar am sa-i cos si  pe cei de pe partea dreapta. Rezultatul e mai jos.



Ideea aceasta poate fi aplicata si unei bluze simple, unei fuste, unei bascute, unor manusi, etc. personalizand obiectul vestimentar.

7 comments:

corina said...

Esti ingenioasa :)
Imi place!

Irina said...

Multumesc, Corina!

Mihaela Pana said...

Foarte interesantă! Până la urmă ai lăsat-o aşa sau ai pus năsturei şi pe cealaltă parte? Şi aşa e foarte fain!

arakelian said...

f. ingenioasa. Imi place cu nasturei numai pe o parte.

Cred ca poti sa o 'activezi' si cu o centura/curea.

Irina said...

Miha, i-am pus in ambele parti ale decolteului. Poate am sa-i fac o poza, vine tare dragut. Doar ca eu nu-s obsinuita sa port rochite fara maneca, rochita aceasta am purtat-o doar cu un sal peste umeri...

Irina said...

Miha, i-am pus in ambele parti ale decolteului. Poate am sa-i fac o poza, vine tare dragut. Doar ca eu nu-s obsinuita sa port rochite fara maneca, rochita aceasta am purtat-o doar cu un sal peste umeri...

Irina said...

Arakelian, da, e faina si asa, dar eu i-am pus simetric pana la urma...

S-ar putea sa-ti placa si:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...