Wednesday, December 12, 2012

Idei atelier

Azi voi impartasi cu voi niste idei dragute de ateliere/spatii de lucru.

Imi doresc de ceva vreme un spatiu in care sa pot lucra, care sa fie suficient de mare incat sa ma desfasor in voie, suficient de mare incat sa am la vedere toate uneltele de lucru si proiectele (la mine daca ceva e pus deoparte, intr-un raft, cutie, dulap, a iesit si din mintea mea), sa am lumina naturala (multa), sa nu fie in aceeasi camera in care dorm, ca sa ma pot deconecta de ceea ce fac, etc. Momentam am o camera fara lumina naturala care-mi serveste si de dormitor si de spatiu de lucru. Din acest motiv am si incercat sa ma debarasez de cat mai multe lucruri de prisos, ca sa am mai mult spatiu, sa fie camera mai aerisita. E bine, dar nu suficient de bine.

Ca sa nu ma lungesc prea mult cu vorba, iata ce imi surade:








2 comments:

  1. Daaa, frumos, foarte frumos, mi-aş dori şi eu!
    Camera mea are destulă lumină, dar mi-ar trebui o masă de lucru "ca lumea"...şi puţin mai multă căldură, că-s friguroasă!

    Îmi place că postezi des de ceva vreme, lucru pe care, din păcate, eu nu mai reuşesc să-l fac. Poate la anul!
    Îmbrăţişări, cu drag!

    ReplyDelete
  2. Mariana, multumesc pentru vizita. Da, m-am straduit sa scriu un pic mai des, sper sa reusesc si pe mai departe.

    Da, si pentru mine ar fi musai sa am si caldura suficienta, frigul imi ia din spor.

    Sarbatori cu pace!

    ReplyDelete