Monday, December 10, 2012

Provocarea - Rezultat saptamana 1

La o saptamana de la lansarea provocarii lunii decembrie, am asa:

-10 manusi ornament de brad; 

-9 reni colorati tot ornament de brad si

-5 vrabiute ornament de brad, dar care isi pot gasi un cuib oriunde altundeva.







Mi-am propus ca pentru ceea ce urma sa fac sa nu cumpar nimic, ci sa folosesc fix ce aveam. (Am cumparat doar o bucata de pasta de modelat Fimo (tip lut) cu care am testat un alt model de ornamente pentru care nu am inca fotografii). Asa ca am folosit:

-nasturi mai noi sau mai vechi
-margelute
-bucati de sfoara
-foi de fetru cumparate anul trecut
-bucati mai vechi de material
-paiete
-vatelina dintr-un pui de perna (shhh! asta ramane intre noi :)
-ata pentru cusut

Tiparele mi le-am facut singura, dar m-am inspirat dupa modele gasite prin intermediul Pinterest. Desi par destul de usor de facut, necesita atentie, timp si rabdare. Sper sa continui experienta aceasta cu fetrul deoarece se lucreza tare frumos si relativ usor pana iti dai drumul la cusut. 


Mai sunt de cusut inca 5 vrabiute, care nu sunt foarte diferite de cele fotografiate deja. Mi-au mai venit cateva idei care nu au legatura cu ornamentele de brad, am testat si masina de cusut si am incercat sa fac niste portofele/portfard si rezultatul e cam asa momentan:




Fara legatura cu ce lucrasem deja, o prietena m-a intrebat daca pot sa-i fac un portofel si deja am o idee de un model dragut special realizat pentru ea. O sa revin cu poze aici cand va fi gata.

Ca tot m-am lansat asa cu avant in craft-uit intentionez sa-mi deschid si un magazin online sa vand o parte din ele. Oscilez intre unul pe Breslo, pe Etsy.com sau unul pe un domeniu separat. Ramane de vazut!

Multumesc pentru vizita si va urez o saptamana cu pace si cu spor in toate!

4 comments:

  1. Ce frumoase sunt ornamentele!
    Ma tenteaza si pe mine renul, poate imi fac putin timp si pentru el :)
    Bafta cu deschiderea magazinului online, sa ne tii la curent!

    ReplyDelete
  2. Faine toate ornamentele!
    Spor la tot ce faci!

    ReplyDelete