Sunday, December 9, 2012

Sirop multiplant


Ca tot e decembrie, sigur e si luna racelilor pentru multi dintre noi. Eu am reusit sa iau un pui de raceala chiar la cateva zile dupa ce cumparasem de la o farmacie siropul multiplant facut la manastirea Nera. Siropul este 8 ron (cel putin atat costa de unde l-am luat eu) si are 200 de ml. Eu am luat cam o saptamana de doua ori pe zi cate o lingura si m-a lasat rapid tusea si durerile de gat. 

Efectele siropului: imunostimulator, antialergic, fluidifiant şi expectorant al secreţiilor bronşice, antiseptic al căilor respiratorii, antiinflamator, calmant, util în combaterea stării de uscăciune a mucoaselor (emolient). 

No comments:

Post a Comment

Pericol de electrocutare!

Aș fi vrut să scriu pe blog despre un subiect mai vesel, sau plăcut, dar cum pe mai toate canalele media găsim mult conținut lipsit de subst...