Monday, January 21, 2013

Comanda Yves Rocher

Cu produsele Yves Rocher nu am o experienta prea vasta. Mi-am luat la un moment dat un parfum si un balsam de buze si am fost multumita de amandoua. Pe blogurile pe care le urmaresc am observat ca se tot semnalau ofertele pe care acestia le au la comenzile plasate online si recunosc ca m-au atras si pe mine.



Pentru ca urma sa vina o zi de nastere importanta luna aceasta, am facut si eu o comanda chiar in ultima zi in care parfumul Evidence era oferit gratuit. Am comandat setul cu 3 geluri de dus, separat inca unul cu aroma de cafea, un set de 3 produse barbatesti cu ginseng si am primit gratuit parfumul Evidence si inca o mostra mica de crema. Pe toate produsele acestea am dat 98 de ron, transportul fiind gratuit. 2 geluri de dus le voi face cadou luna viitoare cuiva, doua le voi pastra eu (unul din ele va fi cel cu cafea, evident :), setul cu cele 3 produse barbatesti l-am daruit deja, iar parfumul il pastrez ambalat pentru un alt viitor cadou. Parfumul nu-l pastrez pentru mine pentru ca inca il mai am pe cel care il luasem cu ceva timp in urma de la ei si care era tot Evidence, dar varianta de 15 ml de poseta.

Ca parere generala as putea spune ca-s multumita, am luat niste produse bune, de calitate, ambalajul si prezentarea mi se par si ele de calitate (pentru mine conteaza si asta, dar nu fantastic de mult), iar suma totala a produselor mi s-a parut rezonabila. In cazul meu au fost mici probleme cu livrarea, dupa 10 zile de la plasarea comenzii am sunat sa ii intreb cand ajunge, pentru ca nu primisem nici un semn si cred ca am dat peste o angajata noua pentru ca mai mult m-a bagat in ceata, a zis ca nu stie ce/cand/cum despre colet, dar eu sa astept sms-ul privind livrarea :D. Din fercire patru zile mai tarziu am primit coletul si m-am bucurat ca a ajuns totusi la timp, pe data cand aveam nevoie de el. Din cate am inteles in mod normal coletul ajunge in maxim 10 zile de la plasarea comenzii.

Am sa mai comand cu siguranta ceva de la ei intr-un viitor apropiat. Multumesc Iulia, Iuliana si Adriana pentru ca m-ati stimulat prin postarile voastre sa comand si eu :).


No comments:

Post a Comment