Saturday, January 5, 2013

Obiceiul lunii ianuarie

Vreau ca in fiecare luna sa-mi stabilesc un obiectiv mic prin care sa pot duce la capat unele lucruri pe care as vrea sa le fac si pe care le aman cu gandul ca-s lipsite de importanta, sau ca le pot face candva... undeva.

Spre exemplu imi doresc foarte mult sa imi formez obiceiul de a bea ceai. Am cateva plicuri cu ceaiuri din diferite colturi ale lumii pe care tot vreau sa le incerc, dar am in vizor si cateva ceaiuri medicinale. Un alt lucru pe care as vrea sa-l fac des, sa fie ca o obisnuinta sunt plimbarile pe jos, prin parcuri sau prin zone pe care nu le-am vizitat pana acum. Sau sa-mi iau aparatul foto cu mine mereu ca sa imortalizez lucrurile care mi se par frumoase si lista ar putea continua.



Dar deocamdata ma opresc la ceai, mai ales ca e si vremea propice pentru un ceai cald. Pe langa asta am mereu spor indiferent de activitatea care o fac cand am o cana cu ceai, sau o ceasca cu cafea langa mine. Ceai am, dar ca sa ma motivez mai mult vreau sa-mi cumpar un termos care sa mi-l tina cald mai multe ore dupa ce-l prepar. Mai ales ca am gasit unele la reducere, cred ca e o ocazie buna sa-mi achizitionez un termos :). Un alt truc care ma va ajuta e sa aduc la vedere plicurile si cutiile de ceai. Chiar citeam undeva ca pentru a forma o noua obsinuinta te ajuta sa le legi de ceva ce faci deja, iar ca exemplu dadea sa-ti pui cutia cu vitamine in dulapul de unde iti iei ceasca pentru cafeaua de dimineata.

Asa ca... ceai am, termos imi iau, deci dau startul la baut cat mai mult ceai :).

La Irina puteti gasi un alt obicei al lunii ianuarie, acela de a face chiuveta bucatariei sa straluceasca.

Later edit:

Am luat termosul, hihi.


6 comments:

  1. hihi, apropo de ceai
    http://dulcecasa.blogspot.ro/2011/03/ceaiul-de-la-ora-5.html

    ReplyDelete
  2. Haha, da' esti hotarata, nu gluma! Asa, bravo tie. Sa-l stapanesti sanatoasa si cu folos ;)

    ReplyDelete
  3. Eu m-am dus la medic si am descoperit pietricele la rinichi din cauza lipsei de lichide. Acum de nevoie mi-am facut obicei sa beau ceaiuri. Mi-am umplut un dulapior cu fel de fel si combin in fiecare zi pentru a bea 2 litri :)

    ReplyDelete
  4. Laura, deci bei de nevoie acum :). Eu beau suficient de multe lichide, chiar prea multe, in special beau multa apa, desi nu de sete, dar cand trec pe langa bidonul cu apa din bucatarie imi umplu un pahar si-l beau complet.

    Sper sa scapi de problema asta, stiu ca e neplacuta! Multa sanatate!

    ReplyDelete
  5. Iuliana, multumesc! Sper sa pastrez motivatia si pe mai departe! :P

    ReplyDelete
  6. Irina, da, da, tin minte postarea ta! Mi-a placut teribil!

    ReplyDelete