Monday, January 28, 2013

Un dar de blog

Vreau de multa vreme sa organizez si eu un dar de blog. Asa ca nu vreau sa treaca luna aceasta pana nu scriu si despre darul pe care vreau sa-l fac unei cititoare, sau unui cititor al acestui blog.

Regulile de inscriere la darul de blog nu vor fi multe:

  • lasati un comentariu la aceasta postare cu un nume si o adresa de email;
  • daca aveti cont de Facebook, dati un like paginii blogului ;
  • iar daca va simtiti inspirati, sa-mi scrieti in comentariu cum m-ati cunoscut, sau cum ati ajuns pe Blogul de la mare :).

Darul de blog contine: 

  • un portofel facut de mine;
  • un tablou facut de prietena mea Laura cu un verset din Corinteni 13 format A5.




Desi nu sarbatoresc ziua indragostitilor, as vrea sa considerati acest dar un semn de apreciere din partea mea pentru faptul ca ma vizitati, ca imi mai dati un semn din cand in cand si pentru ca ma motivati sa continui activitatea aici pe blog.

Perioada inscrierilor incepe de azi si se continua pana pe data de 10 februarie, ca sa am timp sa trimit coletul inainte de Valentine`s Day :). Castigatorul va fi desemnat de Random.org.

17 comments:

  1. Bună! Mă numesc Laura (laura_calmuc@yahoo.com). Ti-am descoperit blogul de curând. Îl urmăresc cu plăcere pentru că mă regăsesc uşor în ceea ce scrii.

    Mulţumim pentru dar!

    ReplyDelete
  2. Buna, Irina de la mare!
    Imi plac ideile tale, te urmaresc cu mult drag:)

    Imbratisari!
    Liliana, tot de la mare:)

    ReplyDelete
  3. Te pupic! Bună idee și frumușel darul de blog! Mi-ai amintit de câți ani ne știm. Femeia Ortodoxă, nu? Vorbeam pe mess acum câțiva ani buni! Spor în toate, draga mea!

    ReplyDelete
  4. Buna Irina,

    Iti citesc blogul in fiecare zi.
    Imi plac ideile tale si modul in care scrii pe blog!

    Cu drag,
    Adriana

    ReplyDelete
  5. Eu am ajuns cumva de pe blogul Iuliei de pe economisim.info, dar nu mai stiu exact cum.

    De cand am intrat prima data am stiut ca voi reveni si, desi am vreo 200 de bloguri in bookmarks, al tau se afla printre cele pe care intru cu placere si frecvent.

    ReplyDelete
  6. Eu am ajuns cumva de pe blogul Iuliei de pe economisim.info, dar nu mai stiu exact cum.

    De cand am intrat prima data am stiut ca voi reveni si, desi am vreo 200 de bloguri in bookmarks, al tau se afla printre cele pe care intru cu placere si frecvent.

    Aa.

    ReplyDelete
  7. Laura, bine ai venit pe blogul meu! Iti multumesc pentru vizita si te mai astept! Ma bucur ca te-ai inscris la darul de blog.

    Liliana, si eu iti urmaresc blogul cu mult drag de multa vreme. Te imbratisez si eu!

    Mari, da, cred ca pe Femeia Ortodoxa ne-am cunoscut prima oara. Sau prin blog intai? Nu mai tin minte, stiu doar ca esti din "vechea gasca" de pe primul forum. Chiar au trecut ceva ani de atunci! Te imbratisez cu drag si iti urez mult spor in toate si sanatate!

    Adriana, multumesc, esti o sursa de inspiratie pentru mine! Te mai astept!

    Aa, multumesc pentru vorbele frumoase si pentru vizite! Voi ma motivati sa scriu si pe mai departe! Numai bine!

    ReplyDelete
  8. Te citesc de când aveai vechiul blog "În căutarea frumosului...", dar nu mai ştiu cum te-am descoperit. :) Probabil din link în link. Comentarii nu prea las, n-am timp. O zi frumoasă!

    ReplyDelete
  9. Imi place blogul tau, curand descoperit, imi place felul cum scrii, imi place darul. Multumim!
    claudiadrobota@yahoo.com

    ReplyDelete
  10. Nu mai stiu cum te-am gasit, dar ma bucur ca am facut-o. M-ai inspirat de atatea ori si iti multumesc pentru asta.
    Succes in tot ce ti-ai propus :)

    ReplyDelete
  11. Adelina, multumesc! Eu tin minte ca te gasisem pe blogul dulcecasa la blogroll parca :). Multumesc pentru vizita!

    Claudia, bine ai venit! Si eu iti urmaresc blogul, inca de cand l-ai deschis :). Te mai astept!

    Iuliana si eu iti multumesc pentru vizite, comentarii, sustinere indirecta, feedback pana la urma. E o placere sa te citesc, ai un fel de a fi tonic si un umor care ma face mereu sa zambesc. Mult succes si tie in toate!

    ReplyDelete
  12. Scuze pentru întârziere am pierdut postarea asta, dar am văzut ca nu e târziu să mă înscriu astăzi. Dacă îmi aduc bine aminte mi-ai lăsat un comentariu, am intrat la tine pe blog, mi-a plăcut și m-am abonat. Succes în continuare.

    ReplyDelete
  13. Imi plac postarile tale si modul cum vezi viata. Blogul tau l-am descoperit navigand pe internet. Mi-ar placea sa primesc un dar de la tine pentru ca sunt sigura ca e din inima. ralu48@yahoo.com

    ReplyDelete
  14. ti-am descoperit de curand blogul, si l=am rasfoit cu mare drag.
    lada cu minuni m-a adus pe blogul tau :).
    email: mailcasadincamp@gmail.com

    ReplyDelete
  15. nu mai stiu cum am ajuns pe blog, dar s-a intamplat acum cateva saptamani si de atunci te urmaresc si imi place ce gasesc aici.

    ReplyDelete
  16. Bine ati venit! Ma bucur ca v-ati inscris la darul de blog!

    ReplyDelete
  17. bine te-am gasit. Am ajuns de pe economisim.info si imi place ce am descoperit... cu siguranta voi mai reveni. sunt multe idei bune si articole interesante....

    ReplyDelete