Saturday, February 23, 2013

Ceaiuri si produse naturiste Farmanat Poieni


Recent am primit o recomandare privind ceaiurile celor de la Farmanat Poieni cum ca ar fi foarte bune si eficiente. Asa ca am facut si eu o comanda de cateva ceaiuri si de o lotiune pentru par. Ceaiurile se gasesc in pachete de 125 si 250 de grame, iar pretul este de 15 pentru pachetul de 125 gr si 25 de ron pentru pachetul mare. Preturile nu mi s-au parut ridicate avand in vedere ca o cutie pe care o gasim la plafar are aproximativ 50 de grame si costa in jur de 5 ron. Eu am luat pachete mici ca sa vad intai ce efect au si pe urma poate am sa mai comand.

Ceaiurile au in compozitie un mix de plante, ce sunt culese dintr-o zona montana din Bihor. Fiecare pachet are o foaie de instructiuni privind utilizarea si proprietatile ceaiului.

Lotiunea pentru par are in compozitie si ardei iute. Pe site nu stiu daca scrie, iar daca scrie n-am fost eu atenta, dar din ce am citit in online ardeiul iute ar fi cea mai buna solutie impotriva caderii parului.

Lotiunea aceasta rezolva si alte probleme cum ar fi: matreata, caderea parului cauzata de stress sau alti factori, ciupercile scalpului, reda luciul natural al parului, intareste si revigoreaza firul de par, etc.

Abia astept sa le testez si sa revin cu pareri.

Comanda se face telefonic, produsele sunt livrate prin posta. Costul minim al comenzii este de 50 de ron la care se adauga pretul transportului.

2 comments:

  1. Noi consumam ceaiuri de la Fares si sunt foarte multumita;sunt plante uscate, nu pliculete si pe langa proprietatile curative si indicatiile preciazate pe cutie, se afla si cate un citat foarte frumos!

    ReplyDelete
  2. Nicol, mie imi mai plac si produsele de la Dacia Plant si Hofigal. Imi plac si ceaiurile Fares pentru ca au niste combinatii interesante.

    ReplyDelete

Pericol de electrocutare!

Aș fi vrut să scriu pe blog despre un subiect mai vesel, sau plăcut, dar cum pe mai toate canalele media găsim mult conținut lipsit de subst...