Monday, February 25, 2013

Dar de blog 1-8 Martie


Pentru ca se apropie ziua de 1 Martie, iar apoi repede-repejor Ziua Femeii - Ziua Mamei pe 8 Martie, m-am gandit sa fac un dar de blog/give away mai deosebit.

Vreau sa ofer doua carti personalizate "Un Cadou Special de Ziua Mamei" la doua cititoare ale acestui blog.

Ce trebuie sa faceti:

1.Sa dati un like paginii bloglului de la mare si share acestei postari (in cazul in care aveti cont Facebook)
2. Sa lasati un comentariu aici pe blog - in cazul in care NU aveti cont de Facebook si/sau postarii de pe Facebook cu numele dvs.





In dupa-amiaza zilei de 5 Martie voi alege doua castigatoare cu ajutorul Random.org, ca miercuri dimineata sa pun la posta cartile.

Despre cartea "Un Cadou Special de Ziua Mamei" puteti citi in aceasta postare.



5 comments:

Claudia said...

Frumos dar! Eu am renuntat la Facebook, deci nu pot participa, insa darul e minunat. Am mai vazut carticele de acest gen, tare dragalase!

Adriana said...

Ne-am inscris si noi pe pagina de FB!
Bafta tuturor!
Irina, multumim pentru aceasta sansa!

Irina said...

Claudia se poate inscrie oricine : " Sa lasati un comentariu fie aici pe blog, fie postarii de pe Facebook cu numele dvs.". am sa modific conditiile, poate n-am fost suficient de explicita.

Adriana, eu iti multumesc ca te-ai inscris :). Succes!

Taniuşa said...

Inscrierile se pot face si inafara tarii? Ma refer ca eu nu sunt in Ro. dar mi-ar placea sa particip si eu cartea imi pare foarte interesanta. Imi place si blogul tau e tare primitor. O primavara frumoasa sa aveti.

Irina said...

Taniusa, da, se poate si in afara tarii, doar sa nu fi in SUA sau Asia, ca sunt taxele postale mari la colete.

Numai bine!

S-ar putea sa-ti placa si:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...