Tuesday, February 12, 2013

Idei gradinarit

Cateva idei pentru viitoarele gradini :).









5 comments:

  1. SUPER TARE cortul!! Poate fi imbracat in zorele pt. ca (,)cresc f repede. Vreau si eu!!

    ReplyDelete
  2. Alinel, mi-ai dat o idee super :). Eu am chinuit anul trecut zorelele pe un gard micut, nu au avut unde sa se intinda. Cred ca am sa fac anul acesta un cort pe care pun doar zorele, sau dovleceii ornamentali.

    ReplyDelete
  3. vai, m-am topit! imi place teribil cortul pentru ciutani!

    ReplyDelete
  4. cortul e super, trebuie sa-l incerc si eu!

    ReplyDelete
  5. Faine poze. Multumesc pentru efortul de a le aduna. La mai multe!

    ReplyDelete

Pericol de electrocutare!

Aș fi vrut să scriu pe blog despre un subiect mai vesel, sau plăcut, dar cum pe mai toate canalele media găsim mult conținut lipsit de subst...