Wednesday, February 6, 2013

Idei vestimentare

Adriana reprezinta o sursa constanta de inspiratie pentru mine. Cea mai recenta inspiratie a fost cu joaca pe Polyvore. Prima oara am descoperit Polyvore-ul prin 2010, iar acum cand am intrat iar am vazut ca mi-au pastrat schitele de joaca de atunci.

Acum am combinat niste hainute cu o varianta  de "cum ma imbrac acum" si o varianta  de "cum mi-ar place sa ma imbrac". Sper sa va distreze rezultatul :). 

Imi place mult turcoazul, imi plac gecile de primavara/toamna stil army, esarfele, incaltarile comode, imi plac fustele midi si maxi, imi plac bluzele in dungi, imi plac incaltarile in culori tari, accesorile mai sui si gentile tip sacosa, sau geanta postas. Mai nou imi plac sacourile si puloverele cu mohair in ele.

I like



--------

Va invit sa va inscrieti la darul de blog aici si sa dati like paginii de Facebook pentru a fi la curent cu ultimele postari pe blog. Va multumesc pentru vizita si va mai astept!


3 comments:

  1. Irina, iti multumesc pentru aprecieri!!!
    Deci te-a prins si pe tine "microbul" Polyvore :))

    ReplyDelete
  2. Adriana, da!!!

    Laura, si mie! M-a amuzat teribil mesajul de pe ea :)).

    ReplyDelete