Friday, February 22, 2013

Ofer seminte

Anul acesta nu vreau sa ma intind prea mult cu legumele si florile, asa ca am pastrat o parte din ce vreau sa plantez, iar o parte sper sa mai cumpar sau sa primesc. Asa ca am ceva seminte pe care as vrea sa le daruiesc doritorilor. Am asa:

-ardei iute;

-ardei kapia;

-o floare despre care nu stiu multe, am primit-o de la bunica mea. Creste inalta cu o tija lunga, iar pe ea cresc din loc in loc floricele mov. In genul acesta, daca nu e chiar ea:



-dovlecel ornamental (tartacute);



-dovleac placintar doua soiuri;





Va rog sa ma contactati pe adresa de email: irmarinablog [at] gmail.com ca sa-mi lasati o adresa postala unde pot trimite plicurile.

3 comments:

  1. floarea nu e cosmos/mararita?

    ReplyDelete
  2. Nu stiu cum ii zice. O s-o plantez si eu anul acesta sa vad ce iese.

    ReplyDelete
  3. simf, m-am uitat un pic pe net. pare-se ca mararita e aceasta: http://www.flickr.com/photos/negralina5/1310443578/in/photostream

    ce am eu sunt seminte de alta floare.

    ReplyDelete

Pericol de electrocutare!

Aș fi vrut să scriu pe blog despre un subiect mai vesel, sau plăcut, dar cum pe mai toate canalele media găsim mult conținut lipsit de subst...