Friday, March 29, 2013

5 lucruri despre mine


Azi vreau sa dau start unui scurt "internet meme" ( un concept/o idee ce poate fi preluata din om in om pe internet). Tema acestuia va fi "5 lucruri despre mine". Poate va amuza si pe voi si il preluati pe blogurile voastre.




1. nu stiu sa inot :)
2. imi place sa spal vasele
3. am o bicicleta roz cu cosulet in fata :)
4. mi-ar fi placut sa am voce si sa pot canta :D
5. inca imprumut carti de la biblioteca judeteana (si sunt surprinsa de titlurile pe care le au acolo).


5 comments:

  1. Cu bicicleta roz m-ai dat gata!! - Alina

    ReplyDelete
  2. Cum să nu știi măi Irinuca (de la mare) să înoți?! :)))

    ReplyDelete
  3. Mari, chiar nu stiu :)). Din cauza asta am si scris aici, mi se pare comica situatia avand in vedere ca-s constanteanca. Cand eram micuta a fost o ocazie cand puteam sa invat mai usor prin clasa 1, dar am ratat-o, apoi n-am mai avut curiozitatea. Odata cu anii am prins si o vaga teama de apa, daca nu simt fundul marii sub picioare ma ia cu ameteala.

    ReplyDelete
  4. E o idee draguta!Poate o voi prelua in curand...desi unele chestii numai comice nu mi se par la mine!

    ReplyDelete