Tuesday, April 2, 2013

Cristale si pietre semipretioase

Nu! Acesta postare nu este despre cristaloterapie, asa ca puteti citi mai departe fara sa va ingrijorati (n-am nici o parere privind cristaloterapia, nu cred in ea, deci ma abtin de la orice comentarii in aceasta directie).

Vreau sa va arat o colectie virtuala de cristale, pietre semipretioase si perle artificiale care imi incanta privirea. Cu ocazia acestei postari mi-am amintit o intamplare din copilarie. Eram prin clasele primare cand tata a adus acasa dintr-o calatorie trei cutii din plastic in forma continentului african. In fiecare din ele erau pietre semipretioase. Intr-una era piatra numita "ochi de tigru" in dimensiuni mari, in alta aceeasi piatra, dar de mai mici dimensiuni, iar in a treia un amestec de diferite cristale. N-as putea spune cate nopti si zile am petrecut uitandu-ma la acele pietre si jucandu-ma cu ele. Cel mai mult imi placea sa caut in cutia cu cristale de diferite forme si culori si sa-mi inchipui diferite povesti cu ele. Printre acele pietricele era si un cuart roz micut in forma de inimioara, care imi placea in mod deosebit. Partea interesanta e ca mai avem si acum acele cutii in forma contintentului african, cu tot cu pietricele in ele.

Mai jos am sa postez cateva pietre din colectia mea virtuala, poate mai sunt simpatizanti de asemenea minunatii.
















Pe mine ma fascineaza varietatea de culori, de forme, de combinatii la aceste pietre. Mi se par la fel de frumoase ca florile, pentru ca sunt tot un dar al pamantului, o particica din creatie... Cu toate astea nu stiu daca le-as purta in bijuterii, sau sa le tin prin casa ca obiect de decor. Ma multumesc pozele si m-ar multumi sa merg intr-un muzeu sa le vad in mod natural, dar atat. Ca piatra semipretioasa preferata am turcoazul, dar nu stiu daca e vorba de piatra, sau doar de culoare.

Sper sa va placa mini-colectia mea virtuala de pietre semipretioase, cristale si perle artificale. Am sa mai postez cateva poze in viitor, ca sursa de inspiratie.

5 comments:

  1. Imi plac foarte mult. Am o bratara din cuart roz, una din ametist si cercei cu turcoaze.

    ReplyDelete
  2. Ma bucur ca-ti plac, Laura. Sunt deosebite, e adevarat si, pentru cine poarta, le poate asorta de minune cu tinuta vestimentara.

    ReplyDelete
  3. Si mie imi plac cristalele. Am si bijuterii cu ele: un set cu turcoaze, unul cu jad, unul cu coral rosu si mai multe pandantive diferite, printre care si ochi de tigru. Toate sunt frumoase, n-as sti sa spun care imi place cel mai mult.

    ReplyDelete
  4. Iuliana, imi place mult coralul rosu! N-as stii sa-ti zic de ce... Am vazut niste bijuterii din argint lucrate cu coral rosu si erau de mare efect.

    ReplyDelete
  5. Iuliana, imi place mult coralul rosu! N-as stii sa-ti zic de ce... Am vazut niste bijuterii din argint lucrate cu coral rosu si erau de mare efect.

    ReplyDelete