Monday, April 8, 2013

Dar de blog, dar de primavara

Ca tot a venit primavara si pentru ca luna viitoare sarbatorim Pastile, vreau sa organizez un dar de blog pentru vizitatorii casutei mele virtuale.

Darul de blog consta in:

  • cartea personalizata "O Poveste de Pasti"; 
  • un album foto in care sa va adunati amintirile dragi ; 
  • si un fluturas primavaratec, care sa aduca si mai multa culoare zilelor senine ce vor urma. 



Pentru a putea participa la acest dar de blog e necesar:

1. sa lasati un comentariu aici pe blog prin care sa-mi semnalati ca doriti sa va inscrieti pentru darul de blog;
2. sa dati like paginii mele de Facebook in cazul in care aveti cont de FB si
3. share postarii de pe pagina de Facebook care face referire la acest dar de blog (e prima din timeline).

Ca sa evit cateva neplaceri pe care le-am avut cu darul de blog anterior, am sa mentionez ca pentru extragerea castigatorului voi lua in considerare doar numele care apar in comentariile acestei postari si a celor care au dat like + share postarii de pe Facebook. 

Extragerea va avea loc pe data de 29 aprilie prin random.org.

------------
Dacă ti-a placut acest articol si crezi ca poate fi util si altora, da un like & share pe Facebook .

16 comments:

  1. Ideee e foarte frumoasa!Ar trebui sa incercam sa daruim lucuriri frumoase cu ocazia acestei sarbatori!sper sa nu te super daca voi prelua ideea;darurile vor fi altele, desigur!

    ReplyDelete
  2. Am uitat sa mentionez: vreau sa ma inscriu la concurs!Nicoleta de la Speranta, credinta si iubirea!

    ReplyDelete
  3. ce frumos! in curand o sa am si eu un dar de blog. pupici!

    ReplyDelete
  4. Nicol, cum sa ma supar? Ma bucur si ca te-ai inscris! Succes!

    ReplyDelete
  5. Laura, ma bucur :).

    Claudia, esti pe lista! Succes! :)

    ReplyDelete
  6. Şi eu. :) Mă tentează cartea pt. Ioan şi fluturaşul. N-am cont de Facebook, scuze!

    ReplyDelete
  7. Ma inscriu si eu! Multumim pentru concurs!

    ReplyDelete
  8. Si eu particip! Foarte frumoase cadouri!

    ReplyDelete
  9. ce frumos dar de blog
    imi place mult :)
    like&share cu numele pitici voinici

    p.s.: te invit si eu la mine pe blog unde am 4 concursuri in desfasurare, inclusiv un dar de blog
    (1) http://piticidarvoinici.wordpress.com/2013/04/08/concurs-usborne-books/

    (2) http://piticidarvoinici.wordpress.com/2013/04/07/concurs-okian/

    (3) http://piticidarvoinici.wordpress.com/2013/04/05/dar-de-blog-pentru-luna-aprilie/

    (4) http://piticidarvoinici.wordpress.com/2013/03/25/concurs-handmade-special-pentru-paste/

    ReplyDelete
  10. Multumim pentru concurs! Particip si eu! :)
    Flori Radu

    ReplyDelete
  11. Ma inscriu si eu, multumesc pentru concurs- like cu numele Raluca Laura Manea.

    ReplyDelete
  12. Multumim de concurs, participam si noi.

    ReplyDelete
  13. Irina, cine a castigat darul de blog? :)

    ReplyDelete