Wednesday, April 17, 2013

Gradinarit la scara mica


Iasomia primita de la Alina si pe care momentan am pus-o intr-un ghiveci (Alina, multumesc inca o data din suflet pentru ea!).



Un semn mic si dragalas ca inca e in viata puietul de iasomie :).


Ca tot am scris intr-o miercuri ca voi schimba ghivecele la niste flori, rezultatul e mai sus: o crizantema pitica cu flori galbene, kalanchoe roz si un bradut in straie noi.




Lalele olandeze diferite culori care au rasarit si ele (au stat peste iarna in magazie impachetate in hartie...).


Si tuia mea care e bolnavioara. Am cautat pe net si ar exista o boala a tuiei care ii ingalbeneste frunzele, dar poate fi doar prevenita cu fungicide si alte substante, tratata nu stiu...

5 comments:

  1. Deci frunzulita aia e de la ea?! Ce bine! - Alina

    ReplyDelete
  2. Da, Alina! Mi-a adus asa multa bucurie, n-ai idee! Mi-a fost teama sa nu se usuce, ca am luat-o tarziu de la Posta, apoi am tot mutat-o de colo-colo fara sa o pun macar in apa si cand am plantat-o eram cu inima indoita, cu teama sa nu fi murit... Dar la cateva zile vad frunzulita aceea... Multumesc de ea, o sa-mi amintesc mereu de tine cand o sa vad pomul :))!!!

    ReplyDelete
  3. Eu ma gandesc la tine cand traversez intersectia :)) - Alina

    ReplyDelete
  4. Din păcate cred că o să pierzi tuia. Nu am văzut nici unul salvat de la uscătura aia...Lalelele să le plantezi într-un loc definitiv în grădină și să le lași acolo. Dacă tot scoți bulbii e posibil să se atrofieze și să nu-i mai ai. În plus, nu se pot înmulți. Spor la grădinărit! Ați terminat cu muncitorii?

    ReplyDelete
  5. :( chiar imi pare rau de ea.

    Lalelele sunt la prima plantare, asteptam sa vedem ce ramane din gradina ca sa le gasim un loc. Momentan vad ca au rasarit frumos aproape toate, sper sa reziste pana la anul asa in ghivece...

    Cu muncitorii nici n-am inceput, prin iunie va fi santierul.

    ReplyDelete

Pericol de electrocutare!

Aș fi vrut să scriu pe blog despre un subiect mai vesel, sau plăcut, dar cum pe mai toate canalele media găsim mult conținut lipsit de subst...