Saturday, April 13, 2013

Naturiste: drojdie-de-bere cu seleniu organic


De curand am vazut acasa la o prietena comprimatele de la Dacia Plant cu drojdie-de-bere si seleniu organic. Mi-a spus ca este foarte multumita de ele, ca au ajutat-o sa aibe mai multa energie, concentrare si putere de lucru. Asa ca mi-am facut si eu comanda pe internet de doua cutii cu aceste suplimente direct de pe site-ul magazinului Dacia Plant si am cam o saptamana de cand le folosesc. 

Ca efecte pana acum pot sa spun asa: in prima zi am intors casa cu susul in jos, am facut trei feluri de mancare si mi-am finalizat multe lucruri pe care le lasasem balta. Acum ca era entuziasmul meu ca incerc ceva nou, ca era autosugestie, ca au avut un efect pastilele... nu stiu ce sa zic :). Dar, alaturi de un stil de viata cat mai natural si sanatos, cu o alimentatie adecvata, eu zic ca sunt de un mare folos. Am observat ca am dormit mai putin in ultima saptamana, m-am concentrat mai usor asupra unor activitati ce necesitau o atentie sporita si in general am un tonus bun si mai multa energie. Pe site-ul magazinului produsul acesta are urmatoarea descriere:

"DROJDIE CU SELENIU ORGANIC este un produs destinat suplimentării aportului zilnic de seleniu, oligoelement necesar organismului pentru combaterea oboselii şi a surmenajului, reducerea stresului oxidativ şi încetinirea proceselor de îmbătrânire.

PROPRIETĂŢILE VITAMINELOR DIN COMPLEXUL B:

Global, grupul vitaminelor B prezintă acţiune antianemică, vitaminizantă şi trofică asupra celulelor nervoase. Datorită conţinutului ridicat de proteine şi aminoacizi, drojdia-de-bere are acţiune hepatoprotectoare şi, de asemenea, ajută la refacerea florei intestinale saprofite, mai ales după tratamentul cu antibiotice (datorită ciupercii Saccharomyces cerevisiae). Alte proprietăţi: remineralizante, vitalizante, roborante, antiastenice.

Vitamina B1 (tiamina) - eficientă în combaterea tulburărilor digestive, cardiace, a nevralgiilor şi oboselii. Susține funcția cardiacă și activitatea sistemului nervos central și periferic. Indispensabilă în transformarea hidraților de carbon (zaharuri) în lipide (grăsimi), ajutând astfel la creșterea rezervelor energetice. Favorizează depunerea glicogenului în ficat. 


Vitamina B2 (riboflavina) – necesară creșterii și reproducerii. Are un rol important în: metabolismul proteinelor, grăsimilor, în special în cel al glucidelor (scade glicemia), în regenerarea celulelor, în procesele celulare de oxido-reducere (antioxidantă), în sinteza hemoglobinei, în menținerea sănătății vederii. 


Vitamina B3 (niacinamida sau vitamina PP) – este vasodilatatoare și stimulează buna circulație a sângelui. Susține buna funcționare a sistemului nervos, favorizează concentrarea și mărește capacitatea mentală, menține vitalitatea și energia organismului, potențează eliberarea nutrienților și a energiei din alimente, scade colesterolul. 


Vitamina B5 (pantotenat de calciu) – stimulentă generală a glandelor endocrine, contribuie la producerea de hormoni corticosuprarenalieni, măreşte rezistenţa la stres și infecţii. Ajută la hidratarea pielii și elimină tendința la exfoliere. Intervine în procesele metabolice pentru eliberarea energiei din alimente și susține procesul de creștere a organismului.


Vitamina B6 (piridoxina) – stimulentă a celulei nevoase, neurotropă, antianemică. Importantă pentru buna funcționare a sistemului nervos și a măduvei osoase în sinteza globulelor roșii. Cofactor important în metabolismul acizilor grași, metabolismul proteinelor și aminoacizilor. 


Vitamina B7 (colina) – acționează ca factor de creștere, ameliorează funcția ficatului. Colina, ca și componentă a fosfatidilcolinei, ajută la eliminarea grăsimilor din ficat, la folosirea optimă a grăsimilor și a colesterolului în organism. Amplifică capacitatea de memorare. Este un adjuvant valoros în tratarea alcoolismului. 


Vitamina B8 (biotina) - utilă pentru reglarea metabolismului proteinelor, grăsimilor și glucidelor. Asigură funcționarea normală a țesuturilor și organelor. Crește capacitatea de efort fizic, este recomandată în caz de oboseală intensă, pentru dureri musculare, stări depresive și anxioase. Menține sănătatea dinților, oaselor, pielii, părului și unghiilor.


Vitamina B9 (acidul folic) - are efect antianemic prin stimularea formării globulelor roșii. Participă la metabolizarea proteinelor, are rol important în sinteza aminoacizilor, acizilor nucleici (ADN și ARN) și în diviziunea celulară.



Vitamina B12 (cianocobalamina) - antianemică, participă la formarea globulelor roșii. Contribuie la menținerea sănătății sistemului nervos. Ajută la menținerea sănătății dinților, oaselor, părului, pielii și unghiilor. Stimulează procesele de creștere. 

B15 (acid pangamic) - ameliorează oxigenarea tisulară, ajută la detoxifierea ficatului.
Actiuni
Remineralizantă, vitaminizantă, antioxidantă, roborantă, trofică a celulelor nervoase, antiastenică, antianemică, hepatoprotectoare, stimulează fertilitatea la bărbaţi, încetineşte procesul de îmbătrânire, stimulează funcţia imunitară
Indicatii
Se utilizează ca adjuvant în: carenţe de seleniu, hipovitaminoză B, afecţiuni neurologice inflamatorii şi dureroase, stări de oboseală şi slăbiciune, convalescenţă, surmenaj, anemie, astenie, neurastenii.

ALTE INDICAŢII:

Se utilizează ca adjuvant în: infertilitate la bărbaţi, afecţiuni cardiovasculare (cardiomiopatie, ischemie cardiacă), hipogalactie, îmbătrânire precoce şi în geriatrie.
Contraindicatii
Alergie la drojdie-de-bere
Precautii
Nu se administrează concomitent cu pansamente gastrice şi medicamente antiulceroase (acestea reduc absorbţia intestinală a seleniului).
În sarcină se administrează cu recomandarea medicului."

O cutie contine 60 de comprimate, suficient pentru o cura de o luna. Eu am luat doua cutii, deci am sa fac o pauza de 10 zile dupa ce termin prima cutie, apoi continui cu urmatoarea. Sper sa fiu multumita in continuare de produs, desi neplaceri stiu ca nu vor exista. Eu am comandat de aici.

Voi ati incercat acest produs? Cum vi s-a parut?

Toate postarile in care voi scrie despre produse naturiste, sau despre alte produse, nu au ca scop a le face reclama. Nu sunt in parteneriat, sau afiliata cu nici o firma care comercializeaza produse naturiste, ci imi exprim parerea strict asupra unor produse pe care le-am folosit, de care sunt multumita si despre care vreau sa scriu, ca sa fie cunoscute si de alte persoane care ar putea fi interesate de ele. Daca in viitor ma voi afilia cu o astfel de firma, sau voi realiza un parteneriat de colaborare voi mentiona in articol acest lucru.

1 comment:

  1. Multumesc de sugestie! Eu sunt fana a produselor Dacia Plant, dar de acest supliment alimentar nu stiam. O sa imi iau si eu!

    ReplyDelete

Pericol de electrocutare!

Aș fi vrut să scriu pe blog despre un subiect mai vesel, sau plăcut, dar cum pe mai toate canalele media găsim mult conținut lipsit de subst...