Saturday, April 27, 2013

Reteta pentru calciu

Reteta pentru calciu de la Naturalia:


Cojile de la 20 de oua de tara se rasnesc, se pun intr-un castron de portelan, se adauga sucul de la 2 lamai mari, se freaca pana se obtine o pasta care se pune intr-un borcan (de 800 g) cu miere de mana, se amesteca cu lingura de lemn; se acopera cu tifon si se pune intr-un dulap de bucatarie; se lasa la macerat 14 zile. Se va da o doza de 2 lingurite sau o citronada de 3 ori pe zi.

Nu-mi amintesc daca mi-a dat cineva aceasta reteta, sau am luat-o eu cand am fost la centrul de sanatate Naturalia in 2011. Am avut-o xeroxata pe o bucatica de hartie si am gasit-o recent printe hartiile mele.

Rezultatul meu arata asa la 20 aprilie:  

No comments:

Post a Comment

Pericol de electrocutare!

Aș fi vrut să scriu pe blog despre un subiect mai vesel, sau plăcut, dar cum pe mai toate canalele media găsim mult conținut lipsit de subst...