Thursday, May 30, 2013

Marea Neagra









9 comments:

  1. Ce-as vrea sa simt briza si sa ma plimb cu picioarele prin apa...ce poze frumaose Irina. EU nu am vazut marea noastra sa aiba culoarea asta. Fain de tot, numai bun loc de reculegere

    ReplyDelete
  2. Eee... cat de dor imi poate fi de mare si de peisajul asta! Pe "dealurile" astea culegeam castraveti de mare, pe care mamaia ii tinea in gaz si ni-i administra cand eram racite (nu inghiteam, doar ne badijona gatul cu un tampon).
    Irina draga, din cate imi dau seama avem multe in comun: am mers la aceeasi scoala, citim aceeasi carte (eu o recitesc, e adevarat), recunosc pozele tale cu ochii mintii :)
    POate o sa ne si cunoastem personal la un moment dat :)

    ReplyDelete
  3. Ai prins marea noastra in cea mai frumoasa ipostaza a ei: ALBASTRA! Asa cum o vad doar sufletele indragostite de mare...

    ReplyDelete
  4. wow, marea neagra este foarte albastra! pare a fi ocean :) foarte frumoase pozele!

    ReplyDelete
  5. Irina, ti-am scris un email pe adresa de la contact. Nu stiu daca l-ai vazut, poate ti-ar putea fi de folos ce ti-am scris acolo.

    ReplyDelete
  6. Maria, trimite pe irmarinablog @ gmail.com , e singura adresa pentru blog si n-am nimic de la tine in mail.

    ReplyDelete
  7. ce frumooos!parca mi se face dor de mare!

    ReplyDelete