Wednesday, June 12, 2013

Vesti bune

Am o conexiune teribila la internet, nu merge deloc aproape. Acum sunt cu laptopul in brate undeva in dormitor si abia mi se deschide cate o pagina.

Dar ca sa aibe noima si sa intelegeti de ce imi merge internetul asa rau, ar trebui sa spun ca... m-am mutat! Stiu ca am tot scris pe ici pe colo, ca ar urma sa ma mut. Azi fac o saptamana de cand sunt aici si parca sunt dintotdeauna. Sunt inca multe lucruri care trebuiesc puse la punct, lucruri de ordin practic, dar si unele mai sensibile. Ieri am rezolvat cu apa calda, azi sunt decisa sa ma duc sa-mi fac abonament la internet. Legat de lucrurile de ordin sensibil ar trebui sa spun ca a venit vremea sa dresez calutul (va las sa cititi intai povestea de pe blogul Dianei, ca sa intelegeti si sa va amuzati un pic). Nu mai merge sa fac ce vreau eu, in functie de cum ma simt si sa astept zilele (rare) cu tonus si bucurie ca sa fac ceea ce trebuie. Trebuie sa functionez si in zilele de tristete si de stare albastra. Trebuie!

Nu regret ca m-am mutat, dar stiti ce-mi lipseste cel mai mult? Gradina!

Ieri am fost pe la ai mei si am intrat in gradinita unde stau infoiate tufele de busuioc, rosii, dovlecei, castraveti. Anul acesta ne-a ajutat vremea, dar si faptul ca am plantat mai putin, mai cumpatat si mai gandit si gradina arata rezonabil, aerisit si vad ca totul e cu floare sau rod. Si marul cu mere acrisoare si mici e plin de fructe si cei doi pruni (soi timpuriu cu prune rotunde si soi normal de toamna). Slava Domnului insa ca pot merge acolo des sa le pigulesc frunzulitele, sa plivesc buruienile si sa le ud, iar cand nu sunt eu se ocupa parintii de ele. Mi-au rasarit si semitnele de flori pe care le-am pus. Mai am multe pliculete cu flori, unele le voi pune la anul, iar unele le voi pune aici la mine cand termin cu terasa.

Imi doresc mult sa-mi reintru in normal si cu blogul. Mi-e dor sa scriu si mi-e dor de voi - cei/cele care imi mai dati un semn din cand in cand pe aici.

Spor in toate si bucurie!

5 comments:

  1. Sa-ti fie bine in casuta noua Irina, si sa devii un calut care danseaza pe ritmul muzicii la parade, care apre asa gratios si usor dar in spate stau mii de ore de antrenament. Fiecare pas conteaza, chiar si cel mai mic in cea mai albastra zi. Te asteptam cu forte proaspete!

    ReplyDelete
  2. adevarul ca nici eu nu pot fara gradinita...nu sunt chiar harnicuta cum ar trebui , dar imi place tare mult !

    ReplyDelete
  3. iupiii! ma bucur ca ai facut acest pas! enjoy! pupici

    ReplyDelete
  4. Bravo, Irina! Sa fie intr-un ceas bun si sa stapanesti sanatoasa si fericita noua ta casuta. Ma bucur tare mult pentru tine!

    ReplyDelete
  5. Si eu sper ca te-ai mutat...tot langa mare sau in orasul de la mare!Toate se vor rezolva pe parcurs."Rabdare, rabdare...si iar rabdare!"

    ReplyDelete