Monday, July 22, 2013

Painici/chifle

Zilele acestea am facut niste painici in incercarea mea de a-mi simplifica viata. Unul din punctele mentionate in postarea despre o viata mai simpla era sa imi fac painea in casa. 


Pentru aceste painici/chifle am folosit 500 de gr de faina neagra luata de la Lidl, un plic de 25 de gr de drojdie uscata, putin zahar, sare n-am avut :) si apa cat sa iasa un aluat potrivit de moale. Am framantat temeinic folosindu-ma de cate un fir de ulei de masline (faina neagra mi s-a parut mereu mai lipicioasa decat cea alba). Dupa ce am framantat acest aluat, l-am lasat la dospit cam 30-45 de minute. Din el am facut mici chifle pe care le-am presarat cu seminte de dovleac. Le-am copt tot ochiometric, pentru ca inca testez aragazul :).

Din cantitatile de mai sus au iesit cam 15 chifle.

1 comment:

Pericol de electrocutare!

Aș fi vrut să scriu pe blog despre un subiect mai vesel, sau plăcut, dar cum pe mai toate canalele media găsim mult conținut lipsit de subst...