Thursday, August 1, 2013

August - O poza pe zi

In luna august vreau sa incerc sa ma alatur unei provocari gasite intamplator pe internet: "August-O poza pe zi". Astfel ar trebui ca in fiecare zi a lunii august sa postez o fotografie care se incadreaza intr-un anumit subiect.


Asa ca luna aceasta va trebui sa fotografiez si postez aici cate o fotografie cu urmatoarele subiecte in functie de fiecare zi a lunii.

  1. Scrisul meu de mana
  2. Maini
  3. Apa
  4. O fotografie cu mine
  5. Ceva ce am facut eu
  6. Un loc preferat
  7. In geanta mea
  8. O activitate pe care o iubesc
  9. Transport in comun
  10. Ce ai purtat azi
  11. Peisaj
  12. De la distanta
  13. Un obicei prost
  14. Nori
  15. Verde
  16. Unghi inalt
  17. Unghi jos
  18. Incaltamintea ta
  19. Ceva albastru
  20. Cina din aceasta seara
  21. Vara
  22. Apus
  23. Ochi
  24. Harababura
  25. Tinuta eleganta
  26. Alb si negru
  27. Fructe
  28. Ceva portocaliu
  29. Ceva roz
  30. Detaliu
  31. Posta


11 comments:

  1. Irinuca ce faaaain, abia astept sa faci pozele. Acum ma gandeam daca am ceva albastru (sunt certata cu aceasta culoare, dar am descoperit ca am...Asa vei face si mai multe poze frumooooase cums tii tu sa faci!

    ReplyDelete
  2. Ancuta, ma flatezi! Da, cred ca e o ocazie buna sa mai invat setarile aparatului.

    Irina, te astept! Eu cred ca am sa postez odata la cateva zile, imi pare mai accesibila provocarea asa.

    ReplyDelete
  3. Ce faină e provocarea asta! Dacă am timp postez şi eu. Se acceptă poze făcute cu tel., de calitate proastă? Că mi-e greu să port aparatul după mine prin oraş.

    ReplyDelete
  4. Adelina, e binevenit orice. Te astept!

    Laura, ma bucur ca te-ai inscris si tu la provocare!

    ReplyDelete
  5. Am gasit provocarea pe blogul Irinei (Dulce casa) si asa am ajuns la blogul tau. Cat de tare mi-ar placea sa o incerc! Temele fotografiilor imi plac tare mult. O zi cat mai faina!

    ReplyDelete
  6. Catrinel, bine ai venit pe blogul meu! Ma bucur ca te tenteaza provocarea mea, astept sa vad si fotografiile tale.

    ReplyDelete
  7. Am descoperit azi provocarea aceasta și voi participa și eu! E tare interesantă!

    ReplyDelete
  8. După cum m-am priceput, am postat câte ceva pentru primele două săptămâni ale lunii.
    http://mariairinab.blogspot.ro/2013/08/august-o-poza-pe-zi.html

    ReplyDelete