Saturday, August 3, 2013

Proiectul saptamanii: fete de perna pictate/vopsite

Ancuta m-a inspirat sa-mi organizez si eu activitatile creative pe saptamana. Pare mai rezonabil sa aleg un singur proiect creativ in fiecare saptamana si sa-i aloc un numar de zile pentru finalizare.

Asa ca azi impartasesc cu voi ceva ce vreau sa fac de multa vreme: fete de perna pictate. Ceea ce am gasit eu cu ajutorul Pinterestului este foarte simpatic, dar nu stiu cum va fi si rezultatul final. Dar am sa fac o incercare, pentru ca am disponibil o bucata mare de material alb.

Ideile:







Posibile modele:



Si fete de masa pictate/vopsite manual:






2 comments:

  1. Irinuca dar ce fel de vopsea trebuie? Cred ca daca ai panzele poti incerca vopsele naturale - coji de ceapa, flori de boz, nuci...uite niste idei:
    http://ideicusute.wordpress.com/2013/03/29/acasa-la-hundorf/

    ReplyDelete
  2. Se gasesc acum vopsele speciale pentru textile. Sau culorile acrilice.

    Mi-a placut mult ce am vazut la "idei cusute", nu stiam blogul. E bine de stiut si cum poti vopsi in mod natural tesaturile.

    ReplyDelete