Saturday, November 30, 2013

2. Tutorial felicitare handmade

Dupa cum spuneam aici, am in plan cateva tutoriale cu ajutorul carora sa putem realiza cadouri pentru sarbatori, sau ornamente pentru casa noastra. Azi vreau sa va prezint un tutorial foarte simplu care ne va ajuta sa facem o felicitare.

Materiale necesare:
  • doua coli de hartie cartonata de culoare alba;
  • un cutter;
  • doua tipuri de sclipici;

  • lipici;
  • o bucata de carton mai gros pentru sablon;
  • o linie;
  • un creion;

Modul de realizare:
  • cu creionul si rigla am desenat un model simplu de bradut pe cartonul mai gros;
  • cu ajutorul cutterului am taiat conturul bradului si am decupat bradutul;
  • in paralel am impaturit cele doua bucati de carton in doua cu multa grija, sa nu se faca bucle la indoitura. Pe interiorul partii indoite am taiat usor cu cutterul pe lungime. Aceasta taietura ajuta ca felicitarea sa se inchida/deschida mai usor;
  • Pe partea superioara a felicitarii am pus tiparul bradutului si l-am tinut fix. Peste golul ramas am dat cu lipici de cateva ori;

  • Am presarat apoi sclipici din tub. Daca simtiti ca nu se lipeste uniform sclipiciul, mai puteti da cu o tura de lipici peste si presarati iar din tubul cu sclipici;


  • Se indeparteaza cu grija sablonul si se lasa sa se usuce bine sclipiciul pe felicitare.


Modelul poate fi ales dupa bunul plac si dupa imaginatia fiecaruia. Cu un pix cu gel auriu sau argintiu puteti scrie ceva pe fata felicitarii, o urare de sarbatori, sau orice alt mesaj. Si aici ideile sunt infinite...

Daca aveti intrebari sau nelamuriri, nu ezitati sa ma intrebati intr-un comentariu la aceasta postare. Astept feedback-ul vostru.

Daca vi s-a parut interesant tutorialul, dati un like&share pe pagina voastra de Facebook :).

2. Ornament de brad cu scortisoara
3. Felicitare handmade
4. Felicitare handmade cu fetru
5. Fata de perna cu om de zapada






1 comment:

  1. Superba felicitarea! Abia astept sa o pun si eu in practica!

    ReplyDelete