Wednesday, November 13, 2013

Update la lista de proiecte nefinalizate

Cand am scris lista de proiecte nefinalizate m-am gandit un pic daca nu e cumva PREA detaliata.

Stiu ca si Raluca imi scria intr-un comentariu, ca ea trece, spre exemplu, tot ce tine de partea de cusut/croitorie sub un singur task. Asa procedam si eu pana de curand si mi-am dat seama ca nu e o varianta optima pentru mine.

Ca sa exemplific si aceasta problema, am sa iau tot hainele ca reper, hainele care necesitau mici modificari, sau transformari mai importante. De multa vreme (hai sa recunosc si sa zic, de multi ani), o mare parte din ele erau puse in doua genti mai mari care aveau exact acest nume generic: haine care trebuiesc modificate. Si tot generic le-am tratat si eu: candva, ma voi ocupa si de aceste "haine care trebuiesc modificate". Abia cand am luat la mana fiecare obiect in parte, numindu-l si identificand CONCRET ce trebuie rezolvat la fiecare, am inceput sa le si atac.

Pe mine ma motiveaza si ma implusioneaza mult sa tai ceva de pe o lista, oricat de scurta sau lunga ar fi ea. Din acest motiv simt ca m-a ajutat lista aceasta detaliata de proiecte nefinalizate. Deci nu regret ca am trecut punct cu punct fiecare lucru pe care trebuia sa-l fac.

Dar ce vreau eu sa scriu acum e ca, luand la mana cam tot ce ma inconjoara, am constatat ca multe din cele pe care chiar si eu le trecusem cumva la gramada in lista principala (a se vedea " de facut cele 7 portofele pentru care am materialele pregatite") trebuie abordate direct si individual. Asa ca acele 7 portofele nu-s chiar 7, pentru unele n-am fermoare spre exemplu, iar pentru cele care am avut, le-am dat un nume ca sa pot urmari mai usor ce de am de facut: portofelul verde, geanta rosie etc.

Asa ca... pam-pam si surprize-surprize, s-a mai nascut o listuta cu lucrurile pe care vreau sa le termin pana la sfarsitul anului. Am sa zic ca e o continuare a listei mari. Am trecut pe ea si lucruri pe care nu le-am inceput, dar mi-au venit in minte in timp ce lucram la proiectele nefinalizate.

Astfel avem:

- insigne cu tematica de Craciun;
- felicitari handmade;
- geanta de mana rosie (Paunasul colorat);
- geanta de mana verde;
- iepuras din panza si fetru;
- portofel mic cu pasare aplicata;
- portofel cu fermoar verde de refacut;
- geanta/portofel verde de facut (Bucurie);
- tablou cu peisaj pentru C.;
- icoana pe sticla Constantin si Elena- naiva;
- icoana pe sticla Constantin si Elena - bizantina;
- icoana Sf.Gheorghe;
- icoana cu Mantuitorul;
- ghirlanda de hartie - proiect pentru copii;
- sa invatam culorile monocrome - proiect pentru copii;
- geanta gri;
- accesorii din fetru - globuri si manusa;
- portofel din fetru galben;
- 10 proiecte simple de Craciun;
- portofel/geanta din material vopsit tie&dye;
- 2 calendare
- tablou cu fetru;

Dupa cum se poate vedea, o parte le-am facut, sper sa-mi fac timp sa le termin si pe celelalte si sa va arat rezultatul final :).

Si ce am finalizat recent:


Portofel din fetru galben

2 comments:

  1. mersi de idee! Si eu o sa imi fac lista detaliata cu proiectzele neternimate/ uitate / sau idei ce as vrea sa le fac.

    ReplyDelete
  2. Arakelina, crede-ma ca functioneaza de minune! Inca lucrez la proiectele de pe lista principala, nu ma las pana nu-s gata, chiar daca va dura ceva. O mare parte sunt finalizate, nu am mai scris pe blog despre ele, m-am limitat sa le tai de pe lista si atat. Te motiveaza puternic sa stii ca undeva sunt trecute sistematic toate si poti doar sa te cocentrezi pe un singur task, ca apoi sa-l bifezi.

    ReplyDelete