Thursday, December 26, 2013

Cele mai populare postari din 2013

Inainte de finalizarea acestui an, vreau sa fac o lista a celor mai populare postari de pe blogul meu, postari care au primit cele mai multe vizualizari. 

Pe locul 1 se afla - Idei pentru gradina - o postare cu cateva idei de amenajare a gradinii.


Pe locul 2 se afla tot o postare cu idei pentru gradina.


http://irmarina.blogspot.ro/2013/02/idei-gradinarit.html


Pe locul 3 se afla postarea despre cum sa faci o ghirlanda din hartie creponata.



Pe locul 4 se afla postarea despre cartea personalizata "Un cadou special de ziua mamei".





Pe locul 6 - postarea despre cum sa faci un covoras din materiale reciclate.



Pe locul 7 - Imparte si cucereste - o idee de gestionare a timpului si activitatilor.






Pe locul 9 prima mea postare despre o viata mai simpla.



Pe locul 10 se afla postarea in care ceream sfaturi pentru problema caderii parului.


Topul postarilor mele preferate ar fi altul, dar deocamdata v-am prezentat ce a placut vizitatorilor mei :).


1 comment:

  1. Irinuca mie mi-a placut cel mai mult postarea despre credinta ortodoxa. Imi place mult blogul tau, dar in special postarile mai personale ale tale si...intr-o zi ai avut un "citat" care a fost raspunsul perfect la momentul perfect pentru mine:). Te imbratisez:* Un Craciun minunat sa ai in continuare!

    ReplyDelete