Wednesday, February 5, 2014

O luna de scrisori

Scriu scrisori de cand ma stiu. Bine, de prin clasa a6a cand m-am imprietenit cu o fata de varsta mea din Italia si ne-am scris o vreme. Apoi cu pauze mai mici sau mai mari am corespondat asiduu, am facut schimb de carti postale, de colete, de muzica, de carti, de vise, sperante si povesti.

La un moment dat am zis ca asta va fi o amintire frumoasa din copilaria si adolescenta mea. Dar apoi am gasit Postcrossing-ul (intrati pe link si veti citi in romana despre ce este vorba). Un site unde te inscrii, iti lasi o adresa si incepi sa trimiti si sa primesti carti postale din toate colturile lumii. Am primit din aproape toata Europa carti postale, dar si din China, Japonia, Indonesia etc. Tot atat de departe am trimis si eu mai bine de 50 de carti postale in decursul unui an. Pe unii ii sperie aceasta posibilitatea de a-ti lasa public, undeva, adresa personala, dar eu n-am avut nici un stres. Mai ales ca adresa ta nu ajunge decat la cel care iti este destinat sa-ti trimita o carte postala, nu e disponibila pentru oricine.

Apoi am descoperit si Swap-bot - un loc unde se organizeaza diferite schimburi tematice intre cei inscrisi pe acest site. Si aici, adresa ta nu devine disponibila decat in momentul in care iti este atribuit partenerul de schimb. Iar daca acest amanunt nu este convingator, cred ca oricand ne putem face o casuta postala personala la oficiul postal de care apartinem si asa nu mai stie nimeni adresa exacta unde locuim.

Ce vroiam eu sa scriu de fapt e ca luna februarie este luna in care se scrie zilnic cate o scrisoare, o carte postala sau se trimite un colet postal. Este luna in care ne deconectam un pic de la Facebook si alte platforme sociale de comunicare si ne salutam intr-o alta maniera. Eu mi-am reluat activitatea pe Postcrossing si pe Swap-bot si voi avea ceva activitate luna aceasta. Plus de asta, daca voi cei/cele care cititi aici, ati primit in trecut ceva de la mine prin posta, e posibil sa primiti si luna aceasta ceva. Doar asa, ca un salut din partea mea, intr-o alta forma :).

Azi am trimis 6 carti postale si 3 colete. 


Mai am in pregatire inca o carte postala si 4 scrisori.


Detalii puteti citi aici : A Month Of Letter Challenge

Mi se alatura cineva?

5 comments:

  1. Super idee, Irina!
    Intru si eu sa studiez link-urile :)

    ReplyDelete
  2. bravo, draga mea! ce larga si bogata e lumea!

    ReplyDelete
  3. Iuliana, cred ca tie ti-ar place mult Postcrossingul :).

    Asa e, Monica!

    Irina, te pup!

    ReplyDelete
  4. Eu cand visez frumos visez ca ma duc jos la cutia postala si e plina-ochi cu tot felul de lucruri :) Si le iau cu chiu cu vai sus si ma apuc sa le citesc (moment in care, de regula, ma trezesc :P)

    Inca ma gandesc la Postcrossing si Swap-bot... Nu imi dau seama daca o sa reusesc sa ma urnesc mai des cu copiii pana la posta :)

    ReplyDelete