Tuesday, May 6, 2014

De ce suntem stresati? (2)

Acum cateva zile imi spusesem ca nu se mai poate, ca am nevoie de o pauza si de cateva idei pentru a iesi din ritmul de "rotita de hamster" in care intrasem. Asa ca spuneam aici ca am o prima idee de "destresat" si cateva dintre voi ati fost curioase despre ce este vorba. Sper sa nu fiti dezamagite de ceea ce va propun, ci sa va provoc la o activitate (poate) diferita de ceea ce faceti in mod curent.

Asa ca prima mea idee de de-stresare este sa:

fac un tablou cu un peisaj care sa reprezinte viata mea asa cum este ea acum. 

Mai exact - asa cum o simt eu acum.

Da, ati citit bine. Am scos o panza, am scos culorile si mi-am dat frau liber imaginatiei, avand in minte doar o vaga idee, ca ceea ce voi pune acolo sa reprezinte situatia mea actuala de viata.

Poate ca "lipsa de talent" va speria pe multi si veti refuza sa faca acest mic exercitiu, dar eu cred cu tarie ca si cateva linii pe o foaie pot spune multe despre om si despre trairile sale launtrice.

Asa ca, inca o data, va provoc sa luati un suport de desen/pictura (carton, hartie, panza) si un instrument de scris, sau cateva pensule si culori si faceti un peisaj care sa "spuna" ceva despre viata voastra in momentul de fata.

Inceputul meu este acesta:



3 comments:

  1. eu am inceput altfel: sa imi fac liste: 1. 'grijile periodice',
    2. cu ce imi ocup timpul intr-o sapt. 3. ceva pt sufletul si corpul meu
    Pe lista 1 incerc sa o simplific, eventual sa plasez din griji altora (din pacate copilul minor nu vrea sa mearga la serviciu :D )

    La lista 2, am descoperit ca pierd mult timp pe net (1 ora zilnic!! deci f. mult), cel de cumparaturi si de gatit l-am redus, si ca ar fi bine sa mai deleg si pe altii sa stranga prin casa (vreo vecina, nu? :D ). Am renuntat la calcat.

    La lista 3: am cules flori de salcam, flori de soc, si m-am apucat de gimnastica dim. (cand ma pot trezi mai devreme, evident)

    ReplyDelete
  2. cred ca fiecare are "instrumentul" sau de destresat; pentru mine cred ca plimbarea in aer liber e cea mai buna solutie!desi pictatul e o idee buna, mai ales daca as avea o gradina la dispozitie!!!

    ReplyDelete
  3. Unde ai disparut, draga mea? Sper ca nu este stresul de vina :)

    ReplyDelete