Monday, August 11, 2014

Jurnalul recunostintei 1

...o replica la tot uratul care ma inconjoara.

Duminica 10.08

1... cartea care o citesc acum pe nerasuflate "Crestinism de vacanta" - sorbita cu nesat in paralel cu o cafea dulce dintr-o cescuta de lut smaltuit.

2. ... Liturghia la Catedrala.

3. marea zarita in departare ca o noutate, printre crengile unui copac.

Luni 11.08

4. nene cu bicicleta pe podul din Navodari cu un zmeu fluturand la sa.

5. sirul de bikeri nu chiar tinerei de pe autostrada - semn despre pasiuni.

6. cafeaua de pe autostrada.

7. Campina - te ador! Casutele tale minunate, strazile ca niste alei umbrite de copaci bogati, cotloanele tale nebanuite, oameni pe bicicleta (multi), parinti cu carucioare (multi), strada Culturii, parcul!

8. apus ravasitor in Campina.

9 comments:

  1. Te salut şi te îmbrăţişez cu drag!
    Zile binecuvântate!

    ReplyDelete
  2. Draga mea, bine ai revenit! Imi facusem griji pentru tine.
    M-am bucurat sa gasesc azi de dimineata postarea ta in blogroll. Si eu am fost o perioada absenta si mi-au scapat multe.
    Sunt perioada in care parca tot universul comploteaza impotriva noastra si e greu sa ne dam seama de frumosul din jurul nostru. Dar postarea ta este revelatoare. E un mare lucru sa poti vedea asta. Inseamna ca ai sufletul curat de vreme ce intra frumusetea :). Astept cu nerabdare postarile tale urmatoare.

    ReplyDelete
  3. Mariana, te imbratisez cu dor! Tot vreau sa-ti trimit un mail si nu reusesc...

    ReplyDelete
  4. Ingrid, multumesc pentru randurile tale frumoase! Sa stii ca sunt bine, nu a intervenit nimic care sa motiveze absenta mea de aici, ci pur si simplu a fost lipsa de timp si de dispozitie.

    Acest jurnal e o incercare de a ma scoate de pe o setare psihica, unde ma las trasa in diferite ganduri si probleme straine de sufletul meu.

    Azi, spre exemplu, am avut cateva momente cand m-am intrebat daca am fost atenta la cele bune, cele frumoase din jur... Sunt in vacanta, dar tot cu mintea pe la munca, la dead-line-uri, la ziua de maine.. Sunt curioasa diseara cand voi trage linie ce voi culege din bucuriile zilei de azi.

    ReplyDelete
  5. Irina, ma bucur ca ne impartasesti bucuriile tale! Sa continui, poate asa vedem si noi zmeul din saua bicicletei unui nene!:)

    ReplyDelete
  6. Claudia, multumesc! Ma straduiesc sa continui, dar vad ca ma memoria ma lasa. Mi-am luat un carnetel sa le notez pe loc, sa nu le mai scap :).

    ReplyDelete
  7. sunt multe lucruri frumoase in jur!
    Doar asteapta sa fie mai apreciate decat cele urate - si asta doar de noi depinde.

    ReplyDelete
  8. Imi place titlul cartii. Cred ca e interesanta...

    ReplyDelete
  9. Loredana, e minunata cartea! Am sa revin la ea curand.

    ReplyDelete