Thursday, October 23, 2014

Revin

M-am apucat de aceasta postare dis de dimineata si a ramas in aer pana la ora asta cu un "buna dimineata" tastat pe foaia goala a blogului.

Blogul meu a intrat intr-un con de umbra total si nu stiu cata lume mai vede acum aceste randuri, dar am decis sa remediez problema.

In ultima vreme s-a produs o echilibrare intre timpul petrecut la munca si timpul liber si chiar am avut timp sa pictez, "problema" cruciala de care m-am plans de atatea ori pe acest blog. Mi-am dat seama ca, cu o foarte buna organizare si pretuire a timpului, as putea chiar si sa scriu aici. Nu zilnic, dar cand si cand tot se poate. Asa ca, pazea, ca revin :).

Am multe lucruri de zis, dar mai ales de... aratat :).

Pe curand!



11 comments:

  1. Draga mea, iti doresc sa reusesti sa gasesti echilibrul pe care il cauti. Si abia astept noile tale postari! Te imbratisez!

    ReplyDelete
  2. Yupiii Irinuca ce bine! Imi lipseau postarile tale :)

    ReplyDelete
  3. Ma bucur sa aud lucruri placute despre tine! Sper sa reusesti in toate cate iti propui! De-abia astept sa citesc lucruri noi despre tine!

    ReplyDelete
  4. Multumesc pentru gandurile calde si bune, dragelor!

    ReplyDelete
  5. Eu vad randurile! Si ce ma bucur! :)
    Abia astept sa citesc mai multe. Mi-ai lipsit!

    ReplyDelete
  6. Dragele mele, va multumesc pentru primirea calduroasa! Brusc s-au inghesuit o multime de treburi si n-am reusit sa revin aici cu o poastare noua, dar am sa ma tin de ce mi-am propus.

    Va imbratisez pe fiecare in parte!

    ReplyDelete
  7. Imbratisari apasate, Didi drag!

    ReplyDelete