Friday, March 13, 2015

Dar de blog...

... dar nu la mine, cel puțin nu deocamdată.

Blogul Eugenia&Alexandra îl urmăream cu mult drag acum ceva vreme când și eu poposeam sub căsuța unui alt blog. Chiar mi-a părut rău că n-au mai scris, dar asta e, unele bloguri se sting de la sine din varii motive.

Eugenia și Alexandra vor relua activitatea pe blog și s-au gândit să ofere în dar cititoarelor următoarele:


1. Manualul de croitorie de la Teora
și Oscar și tanti Roz, de Eric-Emmanuel Schmitt,

2. Cartea de bucate Vegetarian Step-by-Step
și 500 Cookies, Biscuits and Bakes,


3. Setul Avon: Gel de curățare cu ceai alb & Exfoliant pentru fată cu ceai alb
și parfumul Little White Dress


Linkul spre darul de blog aici.

Înscrierea se face simplu, cu un comentariu la postare în care menționezi ce dorești, iar extragerea va avea loc în data de 15 martie.

Succes tuturor!


2 comments:

  1. Vaaaaaaai ce bucurie! E primul blog pe care l-am urmarit vreodata :):) si chiar la sfarsitul lui februarie l-am scos din feedly, deci daca nu ziceai tu nimic ratam faptul ca s-au reintors :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pai si eu la fel, am gasit update la blogul lor intr-un feed pe alt blog...

      Delete