Wednesday, June 10, 2015

Rochiţă de fetiţă

În weekend-ul prelungit de sfârşit de mai m-am trezit cu câteva idei după ce am întins la expoziţie toate materialele ce le mai am prin casă.

Aşa că s-au format nişte variante de articole ce pot fi realizate din materialele respective, iar ce vedeţi mai jos e un rezultat al acestui demers.


Rochiţă de fetiţă cu următoarele dimensiuni:

lungime: 59 cm şi circumferinţă bust 66 cm.

Ţin să menţionez că materialele sunt reciclate, adică recuperate din alte articole vestimentare, sau fâşii rătăcite de material care aşteptau să ia forma a ceva. Materialul din zona bustului e dintr-o fustă, bretelele şi buzunărelul sunt bucăţi dintr-o rochie demodată, iar bufnicioarele sunt dintr-un material de quilt care mi-a plăcut mie mult, dar n-am reuşit să fac nimic cu el.

Rochiţa este cusută integral de mână, aştept să mă reîmpac cu maşina mea de cusut ca să le lucrez la ea...

Urmează alte modele în curând :).

10 comments:

  1. O rochita foarte frumoasa! Iti doresc inspiratie pentru urmatoarele proiecte!

    ReplyDelete
  2. foarte simpatic materialul cu bufnite, iar rochita are un model comod si haios!

    ReplyDelete
  3. ceeee drăguţăăăă, iar faptul că e cusută de mână o face şi mai preţioasă...

    ReplyDelete
  4. Foarte dragalasa! Vintage si delicata :) . Mult spor in continuare!

    ReplyDelete
  5. cat de dragutza! parca e dintr-o poveste! Spor la creat si cusut! cu drag, Ioana

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc, Ioana! Caut putin timp liber sa continui seria de rochite... Sa vad pe cand!

      Delete