Friday, June 19, 2015

Târgul de la mare

Aşa cum scriam şi pe pagina de Facebook zilele trecute, trec printr-o perioadă anume. Mă uit dimineaţa în şifonier şi întind mâna invariabil după aceleaşi haine. Mă tot gândesc să păstrez doar ce-mi place, ce-mi vine bine şi în ce mă simt confortabil, iar pe restul să le dau... Ba chiar am ajuns să merg prin magazine şi când sunt tentată să-mi cumpăr ceva îmi zic "ai şi aşa ceva acasă". Mie una îmi face bine să vad dulapul cu haine mai aerisit, dar încă mai am de scos din el! Şi aşa simt că mai economisesc şi din timp, bani şi spaţiu în casă...

Aşa am ajuns să am un teanc de haine bune, unele noi, sau aproape noi, care îmi sunt dragi, dar pe care apuc să le port prea puţin. Aşa că m-am gândit să le pun în diferite locaţii pe internet ca să-şi găsească un stăpân mai atent. Printre ele sunt strecurate şi genţi şi alte acareturi care stau părăsite prin te miri ce cotlon al casei.

Toate pot fi găsite într-un album pe Facebook. Treptat voi mai adăuga şi altele. Aştept să aflu dacă găsiţi ceva ce vă place printre ele.

câteva dintre haine:



4 comments:

  1. Felicitari pentru initiativa!
    Nici eu nu suport sa am casa incarcata de lucruri..sa pierd atata timp cu organizarea hainelor mi se pare chin.
    Am avut o sesiune de triare prin primavara si in toamna va urma inca o sesiune de triare a lucrurilor.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, e timp pierdut inutil... As prefera sa fac altceva in locul timpului petrecut cautand o haina, impaturindu-le, calcandu-le... Uf...

      Delete
  2. asta am facut acum 2 ani prima data: selectat ce nu am imbracat de 1 an si vandut. Apoi am luat ceva nou doar ca sa inlocuiasca ceva vechi. Acum am 2 rafturi in dulap pt hainele mele, si duminica seara mi-e f. usor sa imi selectez 4-5 combinatii pt saptamana care vine.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si la mine s-a mai aerisit, dar parca tot mai e ceva de lucru... Important e sa le si dau pe acestea, sa nu ramana tot prin casa si sa ocupe acelasi spatiu, dar in alt dulap :)).

      Delete