Thursday, November 12, 2015

Joia recunoştinţei

Cristina ne invită la o minunată călătorie... detalii aici:




Doamne, îţi multumesc

6 noiembrie

...pentru Tine.
...pentru Figaro pisica scării.
...pentru discuţia cu doamna Margareta Spânu-Cemârtan.
...pentru părintele Cezar.
...pentru întâlnirea cu fosta mea profesoară de pictură.
...pentru curaj, deşi tremur din toate încheieturile uneori.

7 noiembrie

...pentru rudele mele - tata, mama vitregă, fraţii mei, verii mei, finii mei.
...dar şi pentru copiii care au venit la ziua lui fratelo (Basti prietenul lui şi Mara prietena soră-mii).
...pentru Binele care învinge mereu.
...pentru încercările care au adâncit nişte relaţii de prietenie.
...pentru atenţia şi iubirea primită de la o prietenă-rudă-soră, deşi azi eram low-low-low...
...pentru eşarfa pe care mi-a dăruit-o persoana aceasta, deşi era preferata ei, a zis că a simţit să mi-o dea mie. E din caşmir şi e în nişte nuanţe pastel bleu-roz-mov.

8 noimebrie

...pentru un vis care aduce în prim plan un aspect ce mă preocupă intens în ultimele luni: inima care nu simte.
...pentru praznicul Sfinţilor Arhangheli.
...pentru că m-am trezit devreme.
...pentru că m-am adunat să trimit un email.
...pentru cuvântul lui Dumnezeu din Evanghelie.
...pentru ca am bantuit oraşul şi magazinele pe seara.

9 noimebrie

...pentru ploaia de frunze aurii.
...pentru bucuria dăruirii.
...pentru revelaţia că o atitudine proactiva, binevoitoare va aduce mereu roade. Întâi te simţi tu bine fiind bun, apoi după un timp vezi că le eşti simpatic multora ca un rezultat al acestei atitudini.
...pentru că prind curaj să fiu şi să-mi asum şi greşelile şi faptul că nu poate ieşi mereu perfect.
...pentru luxul de a munci, pentru mulţumirea pe care o ai când vezi că-ţi plăteşti facturile din banii tăi, că-ţi permiti să-ţi iei ceva ce-ţi place etc.

10 noiembrie

...pentru Adriana.
...pentru că-mi calc peste comoditate şi fac şi ce nu aş vrea sa fac.
...pentru întâlnirea cu fetele.

11 noimbrie

...pentru revederea cu Mihaela.
...pentru că am reuşit să fac de mâncare.
...pentru că am mai împletit la păturică.

12 noiembrie

...pentru cadoul de la mamaia Adela (e bunica unui copilaş din şcoală) - o gutuie, un fir de busuioc şi un borcan cu miere.



7 comments:

  1. multumesc ca mi-ai reamintit!

    ReplyDelete
  2. :-)

    Irinuca, ce şcoală? Predai?

    ReplyDelete
    Replies
    1. nu predau inca. tot sper :). sunt un fel de administrator/responsabil imagine al unei scoli private din Cta :), dar e tot legat de jobul de care stii :).

      Delete
  3. Cat de minunat! Imi plac mult motivele tale de recunostinta!

    ReplyDelete
  4. Da, avem atatea motive marunte sa ne bucuram zi de zi si in schimb alegem sa ne vaicarim pentru toate fleacurile.

    ReplyDelete