Thursday, November 19, 2015

Joia recunoştinţei

Cristina ne invită la o minunată călătorie... detalii aici:




Doamne, îţi multumesc

13 noiembrie

...pentru răbdare.
...pentru bucheţelul de brânduşe de toamnă.
...pentru când sunt hrănită. (să mi se puna în faţă să mănânc, eventual să şi strângă altcineva masa, pentru mine e suprema formă de iubire :)
...pentru toamna asta aurie.
...pentru minunea detaliilor din cotidian.
...pentru că am mai găsit eşarfa. (într-o vizită într-un magazin second-hand de unde mai cumpăr fire de tricotat m-am uitat într-un coş cu eşarfe. Mi-a sărit în ochi una cu un material fain şi două culori pe care le ador - verde închis şi mov. N-am cumpărat-o pentru că nici nu mai aveam bani şi nici nu mai cumpăr aşa compulsiv haine. Imediat ce am plecat de acolo în minte îmi reveneau doar culorile acelea vii de pe eşarfa şi cum s-ar fi asortat ea cu x haine din şifonier. A doua zi, într-o fugă de la job cu atribuţii prin oraş mă duc şi în magazin şi... o găsesc încă la vânzare :)
...pentru rochiţa cumpărată recent şi care e comodă, călduroasă şi frumoasă.


14 noiembrie

...pentru placerea de a discuta şi a sta cu tata. Când e pace şi linişte ştiu că aceea e relaţia pe care eu trebuie să o am cu el.
...pentru că mi-am schimbat cauciucurile la maşină cu unele de iarnă renunţând la cele all-season, care de fapt sunt all-ţeapă :). Deci iarna asta voi sta şi eu fără grija intemperiilor şi fără grija poliţiei, deşi până acum n-am avut nici o problema.
...pentru că azi am făcut ceva ce mi-am dorit de multă vreme. Cu cât îmi calc mai mult pe egoism, peste limitele impuse de mine, cu atât mă simt mai bine.
.

15 noimebrie

...pentru că am ajuns mai devreme la Liturghie.
...pentru că a început postul. Poate anul acesta mă voi axa mai mult pe lucrarea lăuntrică şi nu doar pe postul de mâncare.
...pentru ciorba de legume. Mâncarea mea preferată în post: ciorba de legume cu ardei iute, măsline cu pâine, covrigei, paste cu sos de roşii picant... :) Ideal ar fi să fie fructele proaspete, dar na...
...pentru ideea asta.
...pentru că mi-am dat seama că viaţa e o lucrare continua bazată pe răbdare. Unele sfaturi primite în urmă cu multe luni le înţeleg şi le aplic abia acum. Deci fiecare cuvânt cu rost e roditor mai devreme sau mai târziu şi mai bine e să nu le rătăcim în cleveteală inutilă, ci să creştem în/la inimă doar vorbele cu rost.
...pentru magazinele Mega Image şi Lidl. Nu ştiu de ce, dar când intru în special în Mega Image mă simt... cetăţean respectat. Toate rafturile sunt cu gust aşezate, la casă au nişte angajaţi drăguţi şi design-ul per total al magazinului îmi lasă o impresie plăcută. Ştiu că poate şi preţurile sunt mai mari, dar măcar nu am senzaţia de sărăcie violentă cum o am în Profi şi Penny...
.

16 noimebrie

...sunt recunoscătoare pentru un week-end tihnit, cu multă treabă, dar şi cu odihnă - am citit din două cărţi, am mai croşetat la păturica mea, mi-am făcut ordine aproape în toată casa, mi-am făcut de mâncare... a fost bine!
...pentru un cadou surpriză primit de la un coleg.
...pentru Nicolae : "sunt ca un magnet care atrage doar buline negre".
...şi pentru sora lui o dodoloaşă pufoasă, brunetă şi cu părul creţ. Daca n-aş comite o ilegalitate, aş lua-o acasa cu totul.
...pentru iederă. Mi se pare cea mai formidabilă plantă, câte culori spectaculoase pe o mână de frunze...
...pentru mare. Nu are NICIODATĂ aceeaşi culoare.

17 noiembrie

...azi am avut o zi din aceea... când nu poţi să numeri nici o bucurie. Totuşi am avut o seară şi o noapte liniştită.


18 noimbrie

...pentru inspiraţia de la Ligia - am dat o fugă şi mi-am luat şi eu un buchet de crizanteme.



...ziua asta ireal de calduroasă şi însorită.
...pentru spectacolul de culori.
...pentru cafeaua Davidoff.
...pentru plimbare.
...pentru întâlnirea cu mamaia Adela.


1 comment: