Thursday, November 26, 2015

Joia recunoştinţei

Cristina ne invită la o minunată călătorie... detalii aici:




Doamne, îţi multumesc...

19 noiembrie

...că am găsit un pardesiu roz bombon la 25 de lei. E cam de început de toamnă, dar la ce temperaturi sunt în Constanţa cred că apuc să-l port până în decembrie.


20 noiembrie

...pentru discuţia de 15 min cu tata la telefon. Relaţia noastră e ceva la care încă lucrez, iar momentele ca această discuţie telefonică sunt semnalele lui Dumnezeu că nu am depus atât amar de efort în direcţia asta degeaba.
...că am fugit de la muncă mai devreme, oh the joy!
...că am făcut multă treabă prin casă, plus de mâncare.
...pentru colectivul de la muncă.


21 noimebrie

...masa în familie.
...ieşirea de după-masă cu cineva drag.
...cei aproape 10 copilaşi asiatici, nu ştiu ce erau (chinezi, japonezi), dar erau ATÂT de drăgălaşi că i-aş fi pupat o tură pe toţi. Unul din ei era foarte fancy - avea nişte blugi mititei puţin rupţi în genunchi, cum se poartă acum, o bluză lărguţă în dungi şi încălţări Adidas Superstar.


22 noimebrie

...predica părintelui meu.
...cumpărăturile de la DM.
...plimbarea la Techirghiol. Azi au fost cam 21 de grade afara...
...volumul 2 din seria cărţilor arhimandritului Emilianos Simonpetritul.
...ciocolata cu mentă.
...ciorba de legume.


23 noiembrie

...milkshake-ul din fructe de pădure congelate şi lapte de soia.


24 noimbrie

...azi am trăit o minune. Rolul meu e tangenţial în ce s-a întâmplat şi nu pot să povestesc că e legat de rezolvarea unei probleme la locul de muncă, dar wow...
...că am găsit ZATAR. Nu oricum, ci cu... fistic. L-am deschis de pe drum şi... m-a izbit amintirea Ierusalimului şi a pitelor arăbeşti proaspăt coapte şi presărate cu acest condiment pe care le găseam pe aleile cetăţii... Ce dor îmi e :(...


25 noiembrie

...pentru că am rezolvat ceva la prima oră pentru job.
...pentru că zilele astea au trecut foarte repede. Aştept cu nerăbdare weekend-ul de 4 zile de săptămâna aceasta.
...că mi-a venit comanda de la Emag. O parte din ea...
...că am mâncat o negresă gustoasă la muncă. În post fac cele mai delicioase prăjituri, nu ştiu cum le iese...

5 comments:

  1. Eu sunt recunoscatoare pentru sanatate! :)

    ReplyDelete
  2. ce imi place aceasta colectie de recunostinte zilnice!
    Eu fac ceva asemanator cu fetita la culcare: ne amintim lucrurile frumoase de peste zi.

    ReplyDelete