Thursday, December 3, 2015

Joia recunoştinţei

Cristina ne invită la o minunată călătorie... detalii aici:




Doamne, îţi multumesc...

26 noiembrie

27 noiembrie

... pentru că fix de azi într-o lună fac 31 de ani. 
... "doamna mea preferata cu parfum de lavandă" - pare-se că asta-s eu, aşa mi-a zis una din fetiţele din şcoală...
...cineva m-a întrebat ce mai fac, m-a întrebat de nişte probleme mai vechi. M-a bucurat curiozitatea asta dezinteresată faţă de mine. Am fost întrebată şi ce am făcut de am dantura aşa drept crescută :)).

28 noimebrie

...ca m-am tuns.
...masa cu colegii de la munca.

29 noimebrie

...cartea pe care o lecturez acum.

30 noiembrie

...ziua de nume a lui Andrei.

1 decembrie

...ca am reusit sa fac curat. Da, asta am făcut eu de ziua naţională a României. Ah, şi am fost tare bucuroasă că n-am mai avut FB să văd revăsarea de fals naţionalism...

2 decembrie

...că m-am odihnit zilele astea.
...că mi-au sosit nişte fire comandate pe net de aici. Tare drăgălaşe culorile.

2 comments:

  1. Ce tanara esti, Irina!
    De la 30 la 35 mi s-a parut cea mai frumoasa varsta.
    Si eu am facut curat in casa, e luna, dar efortul m-a costat mult si s-a suparat tiroida.
    Da, a fost inundat FB de nationalisti :))
    Un sfarsit de saptamana frumos si luminos!
    Pupici.

    ReplyDelete
  2. tinerico! :)
    Frumoase recunostinte ai gasit in saptamana ta!

    ReplyDelete