Thursday, December 10, 2015

Joia recunoştinţei

Cristina ne invită la o minunată călătorie... detalii aici:




Doamne, îţi multumesc...

3 decembrie

...pentru cele două fetiţe cu care m-am împrietenit - Bianca şi Alexandra.
...pentru volumul de poezii primit cadou de la un domn care venea des în librărie pe vremea când lucram acolo şi cu care m-am intersectat azi tot în librărie.

4 decembrie

...pentru o zi în care m-am odihnit.
...pentru primul meu borş de peşte. Bun, dar nu cred că voi mai face curând :)).

5 decembrie

...pentru odihnă.

6 decembrie.

...pentru darurile de moş Nicolae. Sâmbătă seara îmi plângeam de milă că la mine nu va veni nici un moş Nicolae. Aşa că am decis să schimb un pic viziunea şi să dau eu ce vreau să primesc. Aşa că am luat tatălui meu o crăciuniţă şi o ciocolată Ritter Sport cu alune întregi, iar la ceilalţi membrii ai familiei câte o ciocolată. Efectul a fost că acolo la ei acasă venise şi pentru mine moş Nicolae, a doua zi la muncă am primit un alt dar de la o prietenă, mai târziu un alt dar de la o cunoştinţă, iar seara mi-a venit în plic un voucher cu o reducere de 10% de la magazinul Penny de unde fac piaţa des.
:)

7 decembrie

...ziua unei colege de munca, bucuria comuniunii.
...pentru aparatul de blenduit pe care mi l-am luat cu ocazia zilei de Black Friday de pe Emag. Pun în el ce vreau, pasez şi iau cu mine recipientul apoi. Nu apuc să mănânc micul dejun acasă, iar aparatul acesta cu vas ce poate fi luat după tine e de mare ajutor pentru mine.

8 decembrie

...pentru întâlnirea cu A., izvorul meu de clarificări mentale şi sufleteşti.
...pentru o emisiune ascultată pe Radio Trinitas cu un părinte drag inimii mele pr.Cezar Axinte.
...pentru surpriza de a primi concediu medical. Primul din viaţa mea de angajat. 

9 decembrie


...deşi nu mă simt foarte bine, sunt profund recunoscătoare pentru pauza asta. Aveam nevoie să stau şi să mă oblojesc un pic, pentru ca am cam fost cu biciul pe mine în ultima vreme... şi măcar de ar fi fost cu folos asprimea asta cu care mă tratez de obicei!

5 comments:

  1. Sanatate draga mea:* si fii buna si blanda cu tine, rasfata-te mai des:), pune sub bradut cadou si pentru tine asa cum pui pentru ceilalti. Te imbratisez fata frumoasa :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sa stii ca am sa-ti urmez sfatul! Te imbratisez si eu bucurie!

      Delete
  2. multumesc pentru mesajul tau si incurajari draga Irina!:) E o mare bucurie sa citesc postarile tale pline de sinceritate. Te imbratisez cu mult drag, Ioana

    ReplyDelete
  3. Borsul de peste daca e facut din capatana e bun pentru cei care au probleme cu tiroida, eu mi-as face dar nu gasesc aici capatani mari de peste.
    Am facut si eu din peste mic si surprinzator mi-a placut desi am fugit o viata de borsul de peste! :)
    Vreau si eu blender din ala al carui vas poate fi folosit ca pahar, eu ma gandesc la un nutribullet, cumva asta e si cel pe care l-ai luat tu?
    Un sfarsit de saptamana cu odihna!
    Pupici

    ReplyDelete
    Replies
    1. Din cap de peste l-am facut si din doua cozi. Nu stiam ca e bun pentru tirodia, dar e bine de stiut! Eu am fugit o viata de curatat peste, nu m-a ingretosat nimic mai tare decat faza asta, dar acum a trebuit si n-am murit. Dar am cam analizat fiecare bucatica de carne, ca stiam de unde am scos o :)). Din peste mic mai fac ai mei si e bun, ideal ar fi din mai multe sortimente de peste.

      Blenderul e acesta: http://www.emag.ro/mini-blender-breville-blendactive-250-w-0-6-l-verde-alb-vbl097x-01/pd/D7W0RMBBM/

      Te imbratisez!

      Delete