Friday, December 18, 2015

Joia recunoştinţei

                                              Cristina ne invită la o minunată călătorie... detalii aici:

                                                                           Luna recunoştinţei

                                               

                                                                     Doamne, îţi multumesc...

                                                                  9 decembrie - 16 decembrie

Săptămâna aceasta n-am mai notat punctual bucuriile pe fiecare zi, pentru că o parte din timp am stat acasă şi am bolit. Dar cred că forumla de mai jos va rămâne şi pe viitor.

Cu toate astea, Îi sunt recunoscătoare lui Dumnezeu:
  • pentru faptul că am avut 5 zile libere şi mi-a plăcut foarte mult să stau şi să am timp doar pentru mine
  • pentru că am scotocit în dulapurile din living, ca să ajung la concluzia că nu am ce să arunc :)
  • pentru faptul că am reuşit să fac nişte cadouri şi să trimit nişte gânduri scrise unor persoane din ţara şi care îmi sunt dragi
  • pentru ziua de naştere a lui Ioni
  • pentru o săptămână productivă şi roditoare
  • pentru cheful de a scrie aici pe blog :)
  • pentru o stare de bine care coexistă cu perpetua mea agitaţie. I-am zis unei prietene că pe mine mama m-a născut agitată, nu ştiu dacă ma voi schimba curând
  • pentru prietenia unor oameni pe care îi stimez
  • pentru darul primit de la A.
  • pentru rochiţa cumpărată de pe Miniprix şi pentru care am primit multe complimente :)

2 comments:

  1. Ma bucur ca ai chef de scris pe blog! :)
    Te pup!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Profit cat e muza inspiratiei cu mine :)). m-am gandit azi la tine, sper ca esti bine. Te pup si eu!

      Delete