Friday, January 8, 2016

Joia recunoştinţei

 Cristina ne invită la o minunată călătorie... detalii aici:

                                                                           Luna recunoştinţei

                                                

                                                                     Doamne, îţi multumesc...

                                                                   16 decembrie - 7 ianuarie


  • pentru vacanţa prelungită şi neaşteptată, am avut liber şi săptămâna 4-8 ianuarie
  • pentru sărbătorile petrecute în sânul familiei
  • pentru că m-am mutat şi pentru beneficiile ce au derivat de aici
  • pentru noul tip de jurnalit-jurnal pe puncte pe care îl testez acum şi de care sunt încântată
  • pentru că ne aflăm într-un an nou plin de noi posibilităţi
  • pentru prietenie
  • pentru modul în care mi-am serbat ziua de naştere, a fost mai mult decât speram, visam, meritam
  • pentru timpul petrecut cu fraţii mei
  • pentru înţelegerile profunde pe care le-am avut zilele astea privind unele aspecte ale credinţei
  • pentru festinul de trei predici ale părintelui meu duhovnic, ultima, cea de ieri, a fost un balsam pentru inimă
  • pentru bucuria autentică a părintelui când a fost felicitat ieri de ziua de nume de cei din parohie
  • pentru zbuciumul sufletesc pe care l-am trăit şi din care n-am ieşit încă. Am ajuns să mă bucur când nu mă simt bine, pentru că ştiu că urmează ceva frumos la capătul lui :)
  • pentru că am avut curaj să ies cu maşina pe zăpadă
  • că s-a dus zăpada...
  • că am înaintat cu croşetatul la păturica mea gigantică
  • pentru firele pe care le găsesc pentru ea la un second hand ştiut doar de mine
  • pentru kalanchoea de la muncă, drăgălaşa de ea a înflorit şi a făcut pe aceeaşi plantă şi flori portocalii şi flori roz. Poate fi găsită o poză pe contul meu de Instagram
  • pentru că pot scrie toate aceste lucruri, slavă Ţie, Doamne!

6 comments:

  1. <3 pana joia cealalta iti doresc o saptamana si mai frumoasa!

    ReplyDelete
  2. Nu stiu cand a fost ziua ta, dar sper sa mearga acum comentariul meu ca sa iti pot ura La multi ani binecuvantati. Sa-ti fie bine si frumos in toate!
    Am si eu o kalanchoea inflorita, bine ca mi-ai amintit sa ii fac o poza. Foarte curios cum a ta a facut flori de culori diferite. Oare sunt 2 radacini in ghiveci?

    ReplyDelete
    Replies
    1. multumesc! nu, am verificat-o si e o singura tulpina...si a mai inflorit una tare deosebita, iar la mine acasa au boboci un leandru si un trandafir japonez :))

      Delete
  3. La multi ani si de la mine! nu mai tin minte daca ti-am zis :D
    Pui poze cu patura gigantica? :) sunt foarte curioasa :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. multumesc! cat de curand pun poze...

      Delete