Thursday, January 14, 2016

Joia recunoştinţei

Cristina ne invită la o minunată călătorie... detalii aici:

                                                                           Luna recunoştinţei

                                                

                                                                     Doamne, îţi multumesc...

                                                                    8 ianuarie - 14 ianuarie


  • pentru cămaşa albastră primită cadou
  • pentru filmul de sâmbătă seara
  • pentru maşina de spălat primită cadou şi pentru covorul aproape nou, care va sta binemersi în living la mine acasă (este foarte mare, va acoperi tot livingul, ceea ce e bine, că va ţine de cald...)
  • pentru ajutorul dezinteresat al unor cunoscuţi
  • pentru lumânările parfumate American Candle
  • pentru uleiul sfinţit ce urmează să-l primesc taman din State de la mormântul Sf.Ioan Maximovici
  • pentru că am reînceput munca
  • pentru restructurarea programului meu, mi-e bine cu o ocupaţie
  • pentru că am reuşit luni să fac destul de multe, deşi am ajuns acasă la ora 21 obosită maxim, iar la ora 22 am căzut lată
  • ca azi - marţi, m-am trezit la ora 4:30 :D
  • pentru radio MagicFM
  • pentru ritualuri
  • pentru un caşcaval delicios găsit în piaţă
  • pentru răsăritul de azi, de când n-am mai văzut un răsărit?
  • pentru sporul la tot ce am de facut acasă şi la servici
  • pentru tihnă
  • pentru plapuma din lână :D
  • pentru cămăşuţa bleu din bumbac, cumpărată ieri :). Îmi plac cămăşile mult!
  • pentru locul meu de muncă
  • pentru că am primit de la o prietenă de aici din oraş ulei de la Sf.Ioan Maximovici
  • pentru curăţenie, pentru liste...

2 comments: