Tuesday, February 2, 2016

Leapşa de la Anca

Am primit o leapsă de la Anca şi o voi onora, poate aşa veţi reuşi să mă cunoaşteţi un pic mai bine.
Cum vă numiți, ce vârstă aveți, unde locuiți?
Irina, 31 de ani, Constanţa.
Ce înseamnă pentru voi propriul blog?
Un loc în care mă regăsesc, în care îmi expun ideile, în care planurile mele devin realitate, un loc prin care am cunoscut oameni deosebiti, un loc care m-a ajutat să mă dezvolt, să mă descopăr, să evoluez.

Ce valori doriți să promovați prin intermediul postărilor voastre?
Cinstea, echilibrul, vrednicia, creativitatea. Nu ştiu dacă-s toate valori.
Ce înseamnă pentru voi o zi frumoasă?
O zi în care mi-am făcut treaba cum trebuie, în care am lucrat cu nădejde în frumos şi lucruri mai bune.
Care sunt activitățile care vă definesc?
Cele creative, clar. Am o imaginaţie bogată şi o curiozitate nestăvilită.
Cum vă petreceți zilele de duminică?
Liturghie, vizită la părinţi, la mamaie şi dacă mai am timp şi chef şi o ieşire cu prietenele. Uneori e obositor, dar asta e viaţa mea de acum.
Ce vă place să gătiți?
Borş de peşte şi borş de pasăre de ţară.
Numiți trei romane preferate! De ce le-ați ales tocmai pe acestea?
Nu am mai citit demult beletristică. Dar îl aveam de reper pe Marin Preda cu toate romanele sale la un moment dat.
Numiți trei filme de comedie pe care ați vrea să le revedeți la nesfârșit. De ce le-ați ales?
Cred că la Filantropica aş putea să ma uit de multe ori şi la La Vita e Bella.
Cum v-ați caracteriza în trei cuvinte?
Loială, sinceră, creativă.
Ce v-ați propus să realizați în 2016?
Să trăiesc şi să muncesc ca şi cum e ultima zi în care o mai pot face.

(N-am fost atentă şi n-am văzut că la final Anca avea un alt set de întrebări. Las mai sus aşa şi răspund şi la celelalte care nu se regăsesc în setul de mai sus de întrebări :)

Care sunt activităţile preferate?

Să scriu, să citesc, să pictez, să croşetez mai nou, să gătesc, să fac curat, na! :D

Aţi dori să schimbaţi ceva la dumneavoastră sau la viaţa dumneavoastră? Ce anume?

Da, dar e prea de taină gândul ca să-l pot împărtăşi.

Ce vă face fericita?

Lucrurile simple, florile, gesturile mărunte, copiii... începând cu bebeii şi până la copiii cam de 10 ani aşa, că apoi încep să devină tupeişti (iertare, dar ştiu ce zic, lucrez într-o şcoală...)

Ce nu vă face fericită/nu vă place?

Minciuna, mizeria, lucrurile incerte.

Daca aţi avea ocazia să-i mulţumiţi cuiva pentru ceva, cum aţi face-o?

Când am citit întrebarea mi-a venit imediat în gând sfaturile, sau persoanele care m-au format în viaţă. Cred că cel mai frumos gest de mulţumire e să urmezi direcţiile primite în viaţă de la cel căruia i-ai mulţumi la un moment dat.

Ce parere aveti despre familiile cu copii multi?

Respect familiile cu mulţi copii, consider eroine mamele care au reuşit să nască şi să crească mai mult de doi copii. Însă viaţa m-a învăţat să nu mă fac judecător al familiilor care iau alte decizii, să înfierez, să arăt cu degetul. Să creşti un copil e un lucru foarte greu. Cinste cui s-a angajat pe acest drum şi nejudecare a celor care au ales alt drum. Totodată nu cred că e o virtute să naşti copii pe bandă rulantă. Important e să faci om din câţi ai, unul, doi, zece. Dumnezeu ştie la fiecare cum e, ce e.

Mulţumesc Anca de invitaţie! Las deschisă leapşa să o preia cine doreşte şi cine pofteşte.

5 comments:

  1. Mi-au placut raspunsurile :)
    Ce mult mi-a placut si mie La Vita e Bella!

    ReplyDelete
  2. Foarte frumos! Iti multumesc ca ai dat curs provocarii!

    ReplyDelete