Monday, March 28, 2016

Diverse...

Aş avea multe de scris şi doar cam 30 de minute la dispoziţie pentru asta. Cam aşa s-a derulat luna asta pentru mine, pe repede-înainte cu muncă multă, activităţi şi pe week-end, întâlniri, bagaje multe (cumpărături, haine mutate de colo-colo, materialele pentru ateliere etc.), somn puţin. Dar mai bine să le iau punctual, ca să-mi fie şi mie mai uşor de înşirat:

  • la job e ok, îmi place mult să lucrez cu copiii, deşi e un teren sensibil. În ceea ce mă priveşte, dacă nu-s suficient de odihnită, sau nu am grijă să-mi aprind în interior motoraşele (să am sufletul în pace, să mă simt bine fizic prin alimentaţie şi mişcare, să am o stare de entuziasm etc.) iese un fiasco fiecare întâlnire cu copiii. Totodată, dacă primesc buşituri din alte direcţii şi-mi pierd pacea, nu mai am răbdare cu ei. E ciudat, dar trebuie să urmăresc traseul ăsta sufletesc spre binele meu şi spre binele a ceea ce fac. În rest doar bucurie... să-i vezi cum aleargă cu bucurie după tine pe hol strigând "teacher, teacher", cum te iau în braţe etc. e bucuria supremă pentru mine.
  • ieri, la serbarea celor mici, m-am pierdut şi emoţionat când am văzut că părinţii îi luaseră şi lui "teacher" un buchet cu flori, o cutie cu bomboane Bucuria şi o primulă galbenă. Mai târziu am primit şi de la clasa pregătitoare o yucca mititică. Momentul a fost priceless, mi-a mângâiat sufletul.
  • că tot am menţionat de bomboanele Bucuria. Vă rog, NU le încercaţi. NU LE ÎNCERCAŢI. Dau dependeţă. Şi mai au şi "n" sortimente "vegane" - fără nimic animal în ele, adicătelea de post. Jale!
  • că tot vorbesc de jale şi de dependeţe, am fost zilele trecute pentru prima oară la Starbucks în Maritimo. Deşi s-a deschis de multă vreme şi a fost mare nebunie acolo, pentru că e un fel de "must have" în materie de hipstereală, eu n-am ajuns acolo până alaltăieri, deşi am vrut. Iar pentru o cafegioaică cum sunt eu, să beau din cafeaua aia bună a fost...dragoste la prima degustare. Ca să nu mai zic că fac orice sortiment care ar fi cu lapte cu lapte vegetal. Cafe latte cu lapte de soia? Mda...
  • ieri am fost pentru prima oară la un local din Constanţa cu mâncare vegetariană şi vegană. Ştiam de mult de el, de la deschidere, pentru că îi cunosc personal pe proprietari, dar la cât de comodă sunt eu, nu ajunsesem încă acolo. Ieri am ajuns cu ocazia zilei unei rude şi a fost dragoste la prima vedere, dar şi la prima degustare. Preparate numai din seminţe, fructe, legume... un deliciu. Dar despre Pur&Simplu, că aşa se numeşte acest loc, vreau să scriu separat într-o altă postare viitoare :).
  • aștept luna mai cu nerăbdare, să mă mai eliberez și eu un pic și să mai am în program și altceva decât somn, muncă și drumuri :).
Pentru că e sâmbătă deja și această postare a fost începută sâmbătă, îi dau drumul așa cum e ea acum :).

Gânduri bune de la mare vă trimit tuturor!

5 comments:

  1. Succes in tot ce faci!
    Mersi de pontul cu Bucuria!!! N-am sa le incerc!!! Nuuu! Nu azi! Poate maine! :D
    Pupici!

    ReplyDelete
  2. Le-am încercat si noi ..jale..sa zic c as avem magaxin cu bomboane la parter?!(langa arabi irina)

    ReplyDelete
  3. Spor la lucru cu copiii. E atat de frumos si sincer cum le spui tu :).

    Eu ma abtin la dulciuri, dar sa stii ca e greu. Am o cioco neagra la birou, ma tine cateva sapt, ma pacalesc cu ea din cand in cand, rar, dar periodic. Faptul ca o stiu acolo face bine la moral :).
    Cu cafeaua, daca esti mare beutoare si iti place aia la ibric, da-mi un email :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ce adresa ai? Scrie-mi-o aici si nu public mesajul...

      Delete
    2. Ce adresa ai? Scrie-mi-o aici si nu public mesajul...

      Delete