Tuesday, March 15, 2016

Lucruri la care am spus da în ultima vreme...

Așa cum ziceam ieri, mi-am propus, sau poate așa s-a legat, să fiu ca o frunză pe cursul unei ape curgatoare. Vreau să-mi ies din zona de confort zicând ”da” în fața vieții. Acest ”da” se îmbină frumos cu ”trăiește” - cuvântul meu pentru anul 2016.



La ce am spus da în ultima vreme, zdruncinându-mi culcușul din paie de aur:
  • am spus da la oferta de a prelua orele de engleză și after-school-ul de la ciclul preșcolar din școala unde lucrez ca administrator. Asta înseamnă și mai mult de lucru și un program care se termină dupa ora 17 în școala și târziu în noapte cu planificările pentru engleză. 
  • am spus da unei idei încolțite în mine, care a prins teren printr-un context de împrejurări. Mai exact o dată pe săptămână țin un atelier de creație gratis la o biserică din oraș.
  • am devenit reprezentant Avon. Foloseam de ceva vreme aceste produse și pe data de 14 februarie am primit un catalog Avon în fața la City Mall, am participat și la o tombolă unde am ”câștigat” ceva. În final mi-am dat seama că a fost o strategie de a înscrie noi distribuitori a reprezentatului respectiv, dar vă zic că m-a prins și pe mine ideea :). 
Nu vă zic ce flux de idei s-a extins din aceste noi activități, ce spații flexibile găsesc în mine, ce bucurie să găsesc informații și domenii noi, să găsesc colțurile tăioase din mine și să mă gândesc cum să le rezolv cât mai bine...

Ce să zic? Fie mie!

13 comments:

  1. mult succes si o primavara frumoasa!

    ReplyDelete
  2. Mult succes! Daca iti place engleza si sa lucrezi cu copiii, de ce nu? Un banut in plus nu strica.
    Iar de la Avon, la fel, daca iti faci un numar de cliente si esti atenta sa nu cumperi totul pt tine (cum faceam eu, hahaha), keep going :). Poti acoperi asa un numar de cadouri.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, pai m-am gandit ca le pot lua pentru mine cu pret redus, dar vad ca si altii sunt interesati... Vedem ce va fi.

      Delete
  3. Te- am descoperit de putin timp...Asa de mult ma regasesc in gandurile si in trairile tale, ma odihneste felul in care scrii. Multa nadejde! Maria

    ReplyDelete
  4. Te- am descoperit de putin timp...Asa de mult ma regasesc in gandurile si in trairile tale, ma odihneste felul in care scrii. Multa nadejde! Maria

    ReplyDelete
  5. Sa-ti fie intr-un ceas bun toate "da-urile"! Sa-ti aduca satisfactii si bucurii si sa-ti deschida noi usi spre bine si frumos :)

    ReplyDelete
  6. Daca te uiti la filmul Yes Man cu Jim Carrey, in afara de faptul ca este o comedioara, vei vedea ca ascunde de fapt un mare adevar, acela ca a spune "da" iti poate schimba viata in profunzime. Bravo tie!

    ReplyDelete
  7. vreau de ceva timp sa te intreb: cum merge atelierul de creatie la biserica? Ce activitati faceti acolo?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Merge foarte ok. Daca ai facebook cauta te rog pagina Cercul de creativitate. Avem acolo fotografii de la toate intalnirile. Mergem mult pe lucru manual.

      Delete
  8. Buna Irina.Eu sunt tot din C-ta..Ma rog..din apropiere nu chiar din oras...
    Am citit postarea asta de mult si mi-a tot ramas in cap pt ca nu am participat niciodata la un astfel de cerc/atelier de creatie...
    Ce faceti mai exact acolo?

    ReplyDelete