Thursday, April 21, 2016

Locuri în care vă invit...

De ceva vreme am făcut pe Facebook nişte grupuri, plus mai am nişte pagini pe care le gestionez, plus contul meu de Instagram, pe care vă recomand să le vizitaţi şi poate să vă şi alăturaţi. Am tot zis să scriu despre ele aici pe blog, dar n-am avut ocazia. Aşa că:

Daţi search pe Facebook, sau accesaţi direct de aici următoarele grupuri


Ambele au acelaşi conţinut, dar m-am gândit că poate la un moment dat voi avea ceva de împărtăşit care vizează doar constănţencele, deci de aici unul separat pentru Constanţa. Poate m-am complicat, dar voi vedea în timp. Până acum am postat doar idei de preparate culinare, dar nu se va limita doar la acest subiect grupul. Sunt deschisă să se posteze şi de către alţi membrii diferite idei, doar să fie la subiect. Grupurile sunt închise şi va trebui să vă dau eu accept.



Paginile mele de Facebook:

Blogul de la mare - acesta n-are nevoie de prezentare, ce scriu aici, apare şi acolo.
Cercul de creativitate - aici avem fotografii de la activităţile de care vă spuneam că se ţin la o biserică din Constanţa.
Psihoterapie Ortodoxă - pagina aceasta este deschisă acum 6 ani de zile. A stat aşa într-un con de umbră, până în ianuarie anul acesta când am văzut că tot primeşte like-uri şi m-am gândit că poate e vremea să-l reactualizez. Pentru că dau peste multe informaţii de care mă folosesc şi eu, am zis să le pun într-un spaţiu distinct, special pentru cei care sunt interesaţi de acest subiect, să nu le mai amestec prin locuri unde lumea nu ar rezona cu ele.
Irina Art&Photography - o pagină mai veche unde intenţionam să-mi postez picturile şi fotografiile. S-a cam aşternut praful şi acolo, dar cine ştie când voi face curat şi va fi iar cu informaţie nouă?

Contul meu de Instagram - AICI.

Sper să găsiţi ceva util măcar pe unul din locurile de mai sus, vă garantez că informaţia e diferită din loc în loc şi că veţi găsi lucruri interesante :).

Zile senine să aveţi!

No comments:

Post a Comment