Thursday, May 19, 2016

Jurnal de recunoştinţă

12-19.05.2016
Doamne, îţi mulţumesc pentru:



- sandvişurile calde
- chiuveta goală
- să spăl vase - prilej de rugăciune
- ispite - îmi arată că oricât mă agăț eu de lume/oameni și de lucrurile care mângâie temporar inima, țelul, scopul, nadejdea, speranța, ajutorul, ancora, reperul, stânca, bucuria e altceva. Pardon, Altcineva. Hristos :)
- blogurile faine, blogurile care îmi dau nădejde, blogurile fraților și surorilor în Hristos. Exemplu: Diana de la De dimineață și Grațiela de la Dulapul cu vise
- parfumul suav de bujori
- bujorii roz
- parfumurile scumpe, na! :) (asta pentru că am mai primit unul nou)
- când am mult de lucru, că nu mai am timp de gânduri că mă plictisesc
- îngheţata cu nucă şi caramel
- ou ochi cu mult piper pe el şi brânza feta
- seminţele de flori
- trandafirii de dulceaţă
- macii
- cărţile
- espresso-ul freddo de la Filicori
- discuţiile faine cu prietenii mei
- Noul Testament
- copiii de la şcoală, în special cei mici-mici
- pentru pupicurile lor, pentru îmbrăţişările lor

No comments:

Post a Comment