Thursday, May 26, 2016

Jurnal de recunoştinţă

19-26.05.2016
Doamne, îţi mulţumesc pentru:

- părintele C. ("nu mai ofta, că noi avem dragostea lui Hristos")
- un compliment: minunata ia, minunată şi cea care o poartă
- familia mea
- când reuşesc să sar peste furnicarul de gânduri din minte şi fac ce n-aş vrea
- menta din grădina
- seminţele de flori
- că mi-a nimerit într-o zi cafeaua (nu-mi mai place cea la ibric...)
- limonada cu mentă
- micul dejun cu 4.7 lei de la McDonalds
- sentimentul de acasă de la job
- cele două frumuseți pe nume I. și E. pe care le-am fugărit pentru un pup pe holul școlii
- cele două buchete de la o elevă din școala - unul cu bujori parfumați, trandafiri și un fir de gura-leului și al doilea cu bujori alb și iasomie
- doamna  de la Arabesque care a fost drăguță și m-a ajutat să scot ceva dintr-un raft, apoi mi-a zis că un tip de jardiniere dreptunghiulare mai înguste şi înalte dau foarte bine cu multe flori în ele. Mi-a plăcut că deși era în vârstă, era îmbrăcată cu bun gust și aranjată discret și la păr și ca machiaj. Mi-a plăcut tonusul și buna dispoziție pe care o avea.
- magazinul Arabesque, mi-a plăcut pentru ce avea și pentru cum era amenajat.
- salcia sălbatică
- mare și odihna pe care o am doar privind-o
- ananas şi mâncarea cumpărată de la autoservire
- curcubeu! primul pe anul acesta.
- bucuria copilărească de a vedea curcubeul în plin trafic (îmi venea să fac semn la toţi să se uite în dreapta la curcubeul minunat de pe cer)
- Stromae
- că-s o tipă creativă
- că e nevoie în lume şi de oameni duri şi reci ca mine :)
- colegele de la muncă, cel puţin o parte
- Sf.Siluan Athonitul. Am deschis în seara asta cartea "Între iadul deznadejdii..." fix unde m-a durut mai tare.
- discuţiile cu fratele meu şi trăznaia pe care a facut-o în Lidl şi pentru care a înţeles morala pe care i-am făcut-o pe drum


No comments:

Post a Comment