Friday, June 3, 2016

Jurnal de recunoştinţă

26.05-2.06
Doamne, îţi mulţumesc pentru:



- sunetul maşinii de spălat
- sora mea, o sa fie un om straşnic, întrezăresc în ea nişte calităţi aparte
- pentru vremurile de pace pe care le trăim, pentru abundenţa de detoate
- pentru că am un acoperiş deasupra capului, un pat în care să dorm, pentru că am mai mult decât suficient din toate
- mintea mea inventivă
- puterea de a alege
- luciditatea cu care văd uneori unele lucruri
- drumul la mănăstirea Capidava,
- că am stat pe malul Dunării pentru prima oară în viaţa mea
- luciul Dunării, curgea apa într-un mod atât de zen că am fost fascinată

De obicei notez aici motivele de recunoştinţă după cum au loc. Ce am scris mai sus a fost între zilele de joi 26.05 şi duminică 29.05. Apoi am avut o săptămână groaznică din care nu-mi mai amintesc ca ceva bun decât asta:



No comments:

Post a Comment