Wednesday, June 15, 2016

Știu unde mă duc

... nu o dată am simțit nevoia să fug mâncând pământul din fața societății.

Acum am găsit și unde mă duc, mă despart doar 38.000 euro de acest loc. 

Building plot on the main street of Krapets village

Fantastic Investment opportunity! 


1050 sq metre regulated plot of land for sale on the main street of the Krapets village just a short walk from the main square.



The plot has water and electricity attached and there is an existing small building.







4 comments:

  1. E un loc numai bun de fugit in lume :)

    ReplyDelete
  2. Pozele arata seducator!
    Cred ca sunt multe locuri minunate si in Romania, si mult mai ieftine. Daca nu, cumparat pamant, o cabana de lemn trantita acolo si legata la curent.

    ReplyDelete
  3. Nu-mi dau seama daca esti serioasa sau glumesti :D :D :D

    ReplyDelete
  4. Tu stai foarte aproape de granita...:)e foarte frumos si salbatic si intim si pitoresc:)

    ReplyDelete